مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری همدان از انتخاب هفت فوتبالیست این باشگاه برای اردوی تیم ملی نونهالان خبر داد.
کد خبر: ۹۵۵۹۹
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۲ 17 September 2015
مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری همدان از انتخاب هفت فوتبالیست این باشگاه برای اردوی تیم ملی نونهالان خبر داد.

به گزارش فارس؛امیرحسین اسکندریان  با اعلام این خبر اظهار کرد: در جشنواره مدارس فوتبال استان همدان که در ورزشگاه ملت همدان برگزار شد، هفت نونهال فوتبالیست این باشگاه برای شرکت در اردوی تیم ملی انتخاب شدند.

وی ادامه داد: اردوی استعدادیابی نیز در تهران برگزار شد که در نهایت این هفت نونهال همدانی موفق شدند به مرحله آخر اردوی تیم ملی دعوت شوند.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری همدان تصریح کرد: نیما احمدی، شایان شیرازیان، امیرپارسا کارگر، محمدحسین رستمی، محمدمهدی رجبی، محمدماهان نصرتی و مبین سیف این هفت ورزشکار همدانی هستند که موفق شدند به اردوی تیم ملی راه پیدا کنند.

اسکندریان با نمونه دانستن مدرسه فوتبال این باشگاه افزود: مدرسه فوتبال شهرداری همدان با 370 فوتبالیست و علاقه‌مند به رشته فوتبال یکی از بهترین و نمونه‌ترین مدارس فوتبال کشور است.

وی با بیان اینکه از سال 87 مدارس فوتبال این باشگاه آغاز شده است، گفت: باشگاه شهرداری همدان با دارا بودن تیم‌های فوتبالی در تمام رده‌ها و حضور در لیگ‌های مختلف کشوری سهم به‌سزایی در پیشرفت فوتبال این شهر داشته است.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری همدان خاطرنشان کرد: سالانه تعداد زیادی از بازیکنان رده‌های مختلف از این باشگاه راهی تیم ملی می‌شوند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار