رئیس سازمان صمت استان همدان در دیدار با اعضای خانه جوانان صمت استان همدان گفت:خانه صمت جوانان استان همدان ظرفیت بسیار خوبی است و این امر سبب دلگرمی ما می‌شود.
کد خبر: ۱۱۵۷۰۸۴
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۷:۲۵ 04 March 2024

رئیس سازمان صمت استان همدان در دیدار با اعضای خانه جوانان صمت استان همدان گفت:خانه صمت جوانان استان همدان ظرفیت بسیار خوبی است و این امر سبب دلگرمی ما می‌شود.

به گزارش تابناک همدان: شانیان با بیان اینکه تشکل‌ها موتور محرکه جامعه هستند، تصریح کرد:مهم‌ترین رکن خانه صمت جوانان استان همدان جوان گرایی است که بهره مندی از توانمندی جوانان می‌تواند تاثیر به سزایی بر جامعه و صنعت بگذارد.
وی افزود: این تشکل جای تقویت دارد و می‌تواند گره‌های استان را حل کند، خانه صمت جوانان استان همدان می‌تواند مطالبه گری در یک مسیر منطقی را نحو احسن انجام دهد.

رییس سازمان صمت استان همدان تاکید کرد: باید فکر و ایده جدیدی در این خانه شکل بگیرد و فکر‌های جدید زمینه ساز پیشرفت جامعه خواهد بود.

شانیان در ادامه افزود: در حوزه صنعت و معدن رشد خوبی داشتیم، اما برای رسیدن به سطح بهتر و پیشرفته‌تر باید به سمت ایده‌های جدید و آینده پژوهی برویم.

وی با بیان اینکه عدم آگاهی، مشکلات حقوقی متعددی برای واحد‌های صنعتی، تجاری واصنفاف به وجود آورده است، عنوان کرد:می توان از ظرفیت حقوق دان این تشکل سواد حقوقی اصناف و واحد‌های حقوقی. را ارتقا داد.

این مقام مسئول با بیان اینکه متاسفانه در استان همدان در حوزه صادرات ضعیف هستیم و با استفاده ظرفیت خانه جوانان صمت استان همدان می‌توان اقدامات خوبی در این خصوص انجام داد، تصریح کرد: لازم است بانک اطلاعاتی جوانان نخبه شکل بگیرد که با اتکا برای بانک اطلاعاتی می‌توان از ظرفیت جوانان استان همدان بهره‌مند شد.

شانیان تاکید کرد: این مجموعه آینده دار خواهد و استفاده از ظرفیت فرصتی درخشان برای استان خواهد بود که امیدواریم بتوانیم از پتانسیل آن در حوزه صنعت و معدن استفاده کنیم.

 

خانه صمت جوانان استان همدان بازوی توانمند صنعت معدن وتجارت / بانک اطلاعاتی جوانان نخبه شکل بگیرد

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار