کد خبر: ۹۲۲۲۶۴
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۲ 08 December 2020

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، امیر محبی فر ، فعال سیاسی و فرهنگی طی یادداشتی نوشت : تواضع ،فروتنی،دلسوز نسبت به مستمندان ،بودن در جایی که احساس میکند می تواند گرهی از مشکلات مردم بگشاید،بیزاری از القاب و عناوین، مسرور و خوشحال در مواقعی که بتواند خدمتی به مردم کند،جدی و با پشتکار مثال زدنی،بیزار از سیاست بازی و سیاست زدگی،همه را با یک چشم نگریستن،حضور در محافل و مجالس جهت اصلاح ذات البین و ایجاد همدلی و مودت میان خلق الله، اینها پاره ای از ویژگیها و خصوصیات جناب هاشمی پور است که از وی شخصیتی کاریزماتیک و محبوب در بین مردم و آنهایی که او را میشناسند ساخته‌.
هر کجا بوده مصداق خیرالکثیر بوده ،چه قبل از نمایندگی،چه بعد از نمایندگی و چه در دوران نمایندگی.
هیچ چیزی نتوانسته مانع از اشتیاق فراوانش در جهت خدمت به مردم در هر مکان و زمانی شود،حتی بی مهری و قدرنشناسی عده ای ، نتوانسته حس خدمت کردن به آنها را از او بگیرد.
هاشمی پور بی اعتنا به تفکرات قومی و قبیله ای ،بی اعتنا به خط و خط بازی،بی اعتنا به تقسیم بندی مردم به دوست و دشمن،بی اعتنا به موافق و مخالف همه را یکسان دید،یکسان محترم شمرد و یکسان خدمت کرد.
جای جای استان ،بالاخص کهگیلویه بزرگ نشانی از خدمات هاشمی پور در خود دارد، و کمتر جایی میتوان یافت که در شمول خدمات وی نباشد و این نشان از وسعت دید ،نگاه فراگیر و مناعت طبعش دارد.
هر کجا و در هر موقعیتی بود منشا خیر و برکت بود و این یعنی مصداق خیرالکثیر و مردی به معنای واقعی برای تمام فصول.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۸
توهم زدی داداش...اینایی که گفتی مطمئنی ..چقد میخوای مردم رو فریب بدی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار