با پیگیری های مدیر کل راه و شهرسازی صورت گرفت:
با تلاش های مسئولانه مجموعه راه و شهرسازی عبور اولين اتومبیل از پل جلاله و پيش روي تا فاصله ۴۰۰ متری روستا برآفتاب جلاله صورت گرفت.
کد خبر: ۵۰۲۰۹۸
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۲ 02 October 2017
به گزارش تابناک كهگيلويه و بويراحمد ، در دورترين نقطه شهرستان دنا روستایی قرار دارد که اهالی آن بعلت نبودن راه ارتباطي به‌ ناچار با عبور از صخره ها و کوهها با پای پیاده مایحتاج روزمره خود را تهیه مي نمايند.
اقدام خوب مسئولین راه و شهرسازی ، موجب شادي مردم روستاي برآفتاب جلاله شده که به همت مسئولان راه و شهرسازی استان اهالی این روستا که تا کنون به علت صعب العبور بودن منطقه از مسیر ارتباطی محروم بودند،  برای اولین بار شاهد ورود خودرو به نزدیکی منطقه خود شدند.
 دکتر محمد علی عليمرداني در این رابطه گفت : با پيگيري شبانه روزي توانستيم در هفته دولت سال جاري كلنگ احداث راه ارتباطي برآفتاب جلاله زيلايي را به ميزان 2 کیلومتر با حضور مسئولين استاني به زمين بزنيم و اكنون قریب به یک ماه است که از کلنگ زنی پروژه جلاله می گذرد و عملیات راهسازی با پيشرفت فيزيكي 40 درصدي تا فاصله 400متری روستای برآفتاب پیش رفته است.
عليمرداني افزود : با تلاشهاي شبانه روزي مجموعه راه و شهرسازي توانستيم با اتصال پل جلاله به اين پروژه ، امكان تردد خودرو تا فاصله 400 متري روستا را ميسر نماييم.
وی در پایان مشخصات اين پروژه را اینگونه بیان کرد : احداث راه ارتباطي برآفتاب جلاله زيلايي به طول 2 كيلومتر و با اعتبار 11 ميليارد ريال به مدت 11 ماه مي باشد.
گفتتی است هر چند پروژه مذکور درحال حاضر در دست احداث است ولی اهالی روستای خرسند و مسرور از اینکه اولین خودرو به فاصله 400متری روستا رسیده است.
 
 پروژه ای که خوشحالی
 

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار