با مخاطبان
اگر ثابت شود که در این صلح و سازش ها منافع و مصالح مردم قربانی خواسته های نامعقول، مصالح باندی نماینده و معامله گری رئیس دانشگاه شده باشد نه تنها باید خوشحال نبود بلکه باید از این موضوع نالید و به شدت گریست.
کد خبر: ۴۵۵۸۴۶
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۶ - ۰۰:۲۷ 09 July 2017
آنچه که در زیر آورده شده است یادداشت ارسالی مخاطبان تابناک کهگیلویه و بویراحمد است و این سایت محتوای آن را تایید یا تکذیب نمی کند. شما هم می توانید نظر خود را در تایید یا تکذیب این مطلب بیان کنید.
شوربختانه همچنان گوش شنوایی برای شنیدن آنچه در دانشگاه علوم پزشکی یاسوج برمدار ناراستی و معامله گریست وجود ندارد.
اما نگارنده به زعم خود وظیفه می داند که این مسائل را که به صلاح سلامت مردم نیست پیگیری و رصد نماید،کژی ها را عیان کند هر چند که توفیقی در آن نباشد و ملال انگیز هم باشد.
"من آنچه شرط بلاغ است با تو می‌گویم/ تو خواه از سخنم پندگیر و خواه ملال"

در خبرهای این روزهای استان دیدیم و خواندیم که نماینده کهکیلویه بزرگ در چرخشی 180 درجه ای از مواضع قبلی خود نسبت به ریاست دانشگاه علوم پزشکی استان ، دکتر ایلامی و عملکرد کاری وی را اغراقانه ستود . عکس ها و تصاویری همراه با لبخند و روبوسی در جلوی دوربین ها ثبت شد و در رسانه‌های محلی با بهت و تعجب خاصی درج و مخابره گردید.

هر انسان سالم و به تبع آن نگارنده این مطلب نیز از این که دو انسان یا دو مسئول که ازهم کدورت و سوءتفاهماتی دارند نهایتاً اقدام به رفع کدورت ها و صلح سازش نمایندخوشحال و مسرور خواهد شد،
اما اگر ثابت شود که در این صلح و سازش ها منافع و مصالح مردم قربانی خواسته های نامعقول، مصالح باندی نماینده و معامله گری رئیس دانشگاه شده باشد نه تنها باید خوشحال نبود بلکه باید از این موضوع نالید و به شدت گریست.
شواهد ، تغییرات مدیریتی و اقدامات عملی دانشگاه در مدت اخیر حکایت از این دارد که مدیریت دانشگاه متاسفانه بر خلاف خواست و اراده مردم که آنرا در ۲۹ اردیبهشت ماه با صدای بلند اعلام و فریاد زدند اقدام به انجام تغییرات مدیریتی جدید در مجموعه مدیریتی دانشگاه بر وفق خواست و اراده نماینده کهگیلویه بزرگ نموده است.

مدیریت دانشگاه جهت سازش با نماینده مجلس و در واقع ساکت نمودن وی در انتقاد های تند،عریان ، ،توهین آمیز، و بی پرده ای که داشته اقدام به نصب فردی در یکی از معاونت های مهم و کلیدی به نام معاونت بهداشتی نموده است،که از قضا هیچ سنخیتی با این دولت ومانیفست آن ندارد.

شخصی که در این جایگاه منصوب گردیده از چهره های شناخته شده در جناح مقابل دولت بوده و هست این شخص با همچین پیشینه ای در واقع اعتقادی به سیاست‌ها ،برنامه‌ها و اولویت‌های دولت ندارد،که اگر داشت قطعاً در انتخابات اخیر در طیف جریان تحول خواه و هواخواه دولت تدبیر و امید اقدام به حمایت و فعالیت می‌نمود،ضمنا رزومه ،سابقه کاری و مدیریتی این شخص به گواه اکثر پرسنل ،حکایت از کمترین شایستگی علمی و تخصصی ویژه ای هست. بطوری که امدن ایشان با سرخوردگی و نارضایتی شدیدی در بین پرسنل همراه شد. که انعکاس زیادی هم در رسانه ها داشت .

"آفتاب آمد دلیل آفتاب"، این معاونت که با رانت صد درصدی نماینده مجلس منصوب گردید، به سرعت و بدون توجه به حواشی های ایجاد شده حول انتصابش، اقدام به انجام ماموریت ها و تغییراتی برای ترمیم رابطه و کدورت پیش آمده بین رئیس دانشگاه و نماینده نموده و با معرفی یکی از افراد منتسب به نماینده کهگیلویه بزرگ که سابقه مدیریتی نامطلوب و تنش آمیزی در شهرستان کهگیلویه و چرام دارد،به یکی از مدیریت های مهم مرکز بهداشت استان با عنوان مدیریت توسعه شبکه ها نمود ه است ، این انتصاب بدون لحاظ معیارهای عرفی،تخصصی و شایسته سالاری بوده،و تنها به دلیل راه حلی در حل پازل خواسته های جریانی نماینده کهگیلویه بزرگ بوده است.
لذا بر اساس مسائل پیشگفت،میطلبد راس مدیریتی استان و سایر مسئولین ذیربط نسبت به وضعیت موجود حساسیت لازم را به خرج داده ،جلوی این اوضاع نابسامان قد علم کرده و قطار از ریل خارج شده علوم پزشکی را به راه برگردانند که اگر غیر از این شود به بی انگیزگی و سرخوردگی شدید در طیف نیروهای متعهد که نهایت ان تهدید سلامت عمومی مردم هست ، منجر خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
همشهری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۸
کاملا این موضوع صحت دارد و این آقا به هیچ وجه شایستگی چنین پستی را نداشته و حتی نمیتواند دو کلمه در جایی صحبت کند.... بله بالاخره ایلامی جا زد و تسلیم نماینده شد...
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار