تبریزی با بیان اینکه بهبود فضای کسب و کار امروز یکی از مهمترین شاخص‌های توسعه کشورها محسوب می‌شود، تصریح کرد: بخش خصوصی و سرمایه‌گذار نقش موثری در اشتغال و رونق اقتصادی دارند و بر این اساس باید زمینه حضور سرمایه‌گذار را فراهم کرد.
کد خبر: ۴۵۱۵۶۸
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۰ 02 July 2017
رئیس کمیسیون اقتصاد، سرمایه‌گذاری و گردشگری شورای اسلامی شهر همدان با تأكيد بر توزیع عادلانه فرصت‌های گردشگری در نقاط مختلف شهر گفت: شورا و شهرداری به دنبال جلوگیری از تمرکز اماکن گردشگری در یک نقطه از شهر هستند.

به گزارش فارس؛ تبریزی در جلسه کمیسیون اقتصاد، سرمایه‌گذاری و گردشگری شورای شهر پیرامون بررسی طرح گردشگری با حضور سرمایه‌گذار بخش خصوصی، اظهار کرد: ضروری است دیگر نقاط مختلف شهر نیز در اجرای طرح‌های گردشگری مورد توجه قرار گیرند.

وی با اشاره به پراکندگی جمعیت در نقاط مختلف شهر و تأکید بر توزیع عادلانه فرصت‌های گردشگری در نقاط مختلف شهر، گفت: شورا و شهرداری به دنبال جلوگیری از تمرکز اماکن گردشگری در یک نقطه از شهر هستند چراکه معتقدیم باید نقاط دیگر شهر را از لحاظ گردشگری آباد کرد.

رئیس کمیسیون اقتصاد، سرمایه‌گذاری و گردشگری شورای اسلامی شهر همدان بیان کرد: نوع طرح و ارائه ایده از طرف سرمایه‌گذار بسیار حائز اهمیت است چرا که توجه به این مهم در موفقیت سرمایه‌گذاری تأثیرگذار است.

وی شناسایی ظرفیت‌های شهر در امر سرمایه را مهم دانست و افزود: شناسایی ظرفیت‌های منطقه‌ای، مشارکت فعالان اقتصادی و سرمایه‌گذاری، رشد اقتصادی و تحقق شعار سال و منویات رهبر معظم انقلاب در بخش اقتصاد مقاومتی را به همراه دارد.

تبریزی با بیان اینکه بهبود فضای کسب و کار امروز یکی از مهمترین شاخص‌های توسعه کشورها محسوب می‌شود، تصریح کرد: بخش خصوصی و سرمایه‌گذار نقش موثری در اشتغال و رونق اقتصادی دارند و بر این اساس باید زمینه حضور سرمایه‌گذار را فراهم کرد.

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر همدان نیز تحقق رشد اقتصادی را منوط به جذب سرمایه‌گذار دانست و ادامه داد: جذب سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی می‌تواند زمینه‌ای برای شتاب و حرکت سریع به سوی توسعه و رفع مشکلات اقتصادی باشد؛ با توجه به فراهم بودن بسترهای لازم انتظار می‌رود در این راستا اقدامات مناسب‌تری انجام شود.

کامران گردان با تأکید بر استفاده از ظرفیت و منابع سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی برای تحقق رشد اقتصادی، خاطرنشان کرد: تسهیل شرایط و ارتقاء امنیت سرمایه‌گذاری از فاکتورهای مهمی است که سیل سرمایه را به استان و شهر سرازیر می‌کند.

حمیدرضا طبی‌مسرور رئیس کمیسیون معماری، شهرسازی و فنی عمرانی شورای اسلامی شهر همدان نیز ضمن تأکید بر حمایت از سرمایه‌گذاران، گفت: در جذب سرمایه‌گذار منفعت دو سویه را باید مد نظر قرار داد چرا که باید شهر، شهروندان و سرمایه‌گذار از این رهگذر سود ببرند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار