فعالیت نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا با هدف دسترسی آسان به کالا‌های اساسی با قیمت مناسب از جمله گوشت از امروز سه‌شنبه در استان کرمانشاه آغاز به‌کار کرد.
کد خبر: ۱۱۴۹۳۰۵
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۶ 16 January 2024

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان علی چاله‌چاله رییس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت : برپایی نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا در هشت نقطه مختلف از شهر کرمانشاه و در هر شهرستان در یک نقطه پیش بینی شده و از این طریق کالا‌های اساسی مورد نیاز مردم به قیمت مصوب در اختیار آن‌ها قرار می‌گیرد.

علی چاله‌چاله با اشاره به بالا رفتن قیمت گوشت قرمز در بازار اظهار کرد: در همین راستا برنامه ریزی شده تا تأمین و توزیع گوشت قرمز تنظیم بازاری علاوه بر فروشگاه‌های زنجیره‌ای و روستا بازار‌های استان در این مکان‌ها انجام شود.

وی قیمت‌های تنظیم بازاری را با توجه به هزینه‌های تمام شده مناسب عنوان کرد و افزود: اکنون دولت برای تنظیم بازار گوشت تلاش جدی دارد تا با افزایش واردات بتواند بازار این کالای اساسی را تنظیم کند.

رییس سازمان جهادکشاورزی استان کرمانشاه اضافه کرد: به‌دنبال رایزنی با تعدادی از واردکنندگان گوشت، به‌صورت هفتگی حدود ۲ تن لاشه گوشت منجمد گوساله در قالب بسته‌بندی یک کیلویی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای توزیع می‌شود.

چاله‌چاله گفت: از ابتدای سال تاکنون در روستابازار‌ها و غرفه‌ها در مناطق کم‌برخوردار از طریق شرکت پشتیبانی دام در حال توزیع است.

وی با بیان اینکه، قیمت گوشت گوساله بسته‌بندی شده بین ۴۵۰ تا ۴۷۰ هزار تومان به فروش می‌رسد، افزود: قیمت گوشت تنظیم‌بازاری حدود ۷۰ تا ۸۰ هزار تومان نسبت به بازار آزاد کمتر است.

چاله‌چاله با اشاره به هوشمندسازی و ساماندهی کشتارگاه‌های استان، یادآور شد: بر این اساس همه پروسه کشتار دام از ورود به کشتارگاه تا توزیع و فروش بر اساس کد و برچسب قابل رصد و نظارت است .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار