مدیرکل تبلیغات اسلامی کرمانشاه:
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه ضمن محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی گفت: رژیم غاصب اسرائیل باید سرنگون شود.
کد خبر: ۱۱۳۳۰۱۳
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۰ 20 October 2023

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه، یوسف احمدی ظهر امروز (جمعه ٢٨ مهر ماه) در تجمع علیه رژیم غاصب اسرائیل در نقطه صفر مرزی خسروی اظهار کرد: مردم، خبرگزاری‌ها، علما، حشدالشعبی از دیاله آمدند که اعلام کنند دلشان با فلسطین است.

وی افزود: در این محل حاضر شدیم که بگوییم اسرائیل این غده سرطانی نباید بر روی زمین بماند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه تصریح کرد: ٨٠ سال به فلسطین ظلم کردند و در طول این سال‌ها هرگاه خواستند حمله کرده و هنگام ترس هم فرار کردند.

وی گفت: یک بار برای همیشه این عامل فساد باید از روی کره زمین برداشته شود چون ظلم، جنایت، کودک کشی و به اسارت گیری زنان از سوی اسرائیل خون‌ها را به جوش آورده است.

این مقام مسئول عنوان کرد: برای نخستین بار در این نقطه خاکی این همه پرچم از جمله حزب‌الله لبنان، عراق، حسینیون، فلسطین و پرچم‌های مجاهدین و مقاومت‌ها دور هم جمع شده که به سخن مقام معظم رهبری لبیک بگویند.

وی ادامه داد: امام خمینی (ره) فرمودند «راه قدس از کربلا می‌گذرد» لذا اینجا در خسروی نزدیک‌ترین راه به کربلا و نزدیک‌ترین مسیر به قدس دور هم جمع شده‌ایم.

احمدی بیان کرد: عالمیان بدانند ما یک قیام صغری داشته‌ایم و یک قیام کبری داریم زمانی که قیام صغری رخ داد امام خمینی (ره) در سال ١٣۴٢ با عمامه، تسبیح و انگشتر آغاز کرد و لشگر خود را نوزادان در گهواره اعلام کرد.

وی عنوان کرد: قیام کبری که مقام معظم رهبری فرمودند «تا ٢۵ سال آینده اثری از اسرائیل نخواهد بود» در حال رخ دادن است و رهبری در این باره فرمودند «اگر جنایات خود را ادامه دهید نیروهای مقاومت تاب نمی‌آورند.»

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار