مدیرکل تعاون - کار و رفاه اجتماعی استان همدان گفت: در این استان حدود ۲۳۶ هزار و ۴۸۰ خانوار شامل ۶۳۹ هزار و ۱۴۲ نفر مشمول استفاده از مزایای طرح ملی کالا برگ الکترونیکی هستند.
کد خبر: ۱۱۱۲۰۴۲
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۹ 25 June 2023
مدیرکل تعاون - کار و رفاه اجتماعی استان همدان گفت: در این استان حدود ۲۳۶ هزار و ۴۸۰ خانوار شامل ۶۳۹ هزار و ۱۴۲ نفر مشمول استفاده از مزایای طرح ملی کالا برگ الکترونیکی هستند.
 

به گزارش تابناک همدان، یوسف شعبانی با بیان اینکه طرح ملی کالا برگ الکترونیکی با هدف کمک به اقشار محروم، هدفمند کردن پرداخت یارانه‌ها، مدیریت بازار، کنترل تورم و نهایتاً کمک به سطح ارتقا معیشت اقشار کم درآمد ابلاغ شده است، افزود: جامعه هدف این طرح افراد و خانوار‌های با دهک‌های درآمدی ۱و ۲ و ۳ است.

او با بیان اینکه در راستای این طرح مقرر شده ۸٠ هزار تومان به مبلغ یارانه خانوار‌ها اضافه شود، تصریح کرد: خانوار‌های تحت پوشش دستگاه‌ها و نهاد‌های حمایتی هم چنین خانوار‌های با دهک‌های درآمدی ۱و۲و۳ تاکنون ۴٠٠ هزار تومان دریافتی داشتند که با اعمال این طرح، این میزان برای هر خانوار به ۴۸٠ هزار تومان رسیده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان گفت: شرط استفاده از مزایای این طرح همچنان که از طرف قانونگذار پیش بینی شده، خرید الکترونیکی است؛ یعنی کسی که قصد استفاده از مبلغ ۸٠ هزار تومان افزایش یارانه را دارد، الزاماً باید خرید الکترونیکی با محصولات خاص داشته باشد.

یوسف شعبانی با اشاره به اینکه افزایش یارانه از ۱۳ خردادماه ۱۴٠۲ اعمال و در کارت سرپرستان خانوار‌ها واریز شده است، افزود: ۱۱ قلم کالای خاص در طرح ملی مزایای کالابرگ الکترونیکی برای جامعه هدف در نظر گرفته شده است.

او تصریح کرد: کالا‌هایی که برای هدف این طرح پیش بینی شده، تعداد ۱۱ کالا اعم از شیر کم چرب، پنیر، تخم مرغ، گوشت مرغ، ماکارونی، برنج ایرانی، لبنیات، حبوبات روغن مایع، قند و شکر و گوشت منجمد گوساله است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان گفت: در استان همدان تعداد هزار و ۱۵۱ فروشگاه زنجیره‌ای آمادگی ارائه خدمات به جامعه هدف و افراد مشمول طرح ملی کالا برگ الکترونیکی هستند.

 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار