معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کهگیلویه وبویراحمد خبر داد:
معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: به علت اهمیت سوابق تحصیلی مهم ترین و ظریف ترین برنامه آموزش و پرورش در حال حاضر برنامه برگزاری امتحانات نهایی است که آگاهی بخشی به دانش آموزان یک ضرورت است.
کد خبر: ۱۱۰۲۲۷۸
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۲ 26 April 2023

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، محمد جمالی آرند درجلسه توجیهی اولیا و دانش آموزان پایه دوازدهم آموزش وپرورش شهرستان بویراحمد گفت: در سال تحصیلی جاری به دلیل تاثیر قطعی ۴۰ درصدی معدل در کنکور سراسری و الکترونیکی شدن حوزه‌های امتحانات و شخصی سازی پاسخنامه دانش آموزان در برگزاری امتحانات نهایی خردادماه شرایط نسبت به گذشته متفاوت است.
وی ، نقش آفرینی مدیران مدارس درارتقاءکیفی فعالیتهای آموزشی را مورد تاکید قرارداد و بیان کرد: مدیران مدارس زمان طلایی باقی مانده پایان سال تحصیلی تا امتحانات را مدیریت کنند تا ضمن تداوم آموزش دانش آموزان پایه دوازدهم با سوالات مفهومی آشنا شوند.
جمالی افزود: ضریب دشواری سوالات نسبت به سنوات گذشته ۲۰ درصد بیشتراست ضرورت دارد که خانواده ها در جریان این موضوع باشند و دانش آموزان را هدایت و راهنمایی کنند.
جمالی بیان کرد: برای پایه های دهم و یازدهم هر پایه دو درس به صورت هماهنگ کشوری در خرداد ماه برگزار خواهد شد .
معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان در پایان خطاب به اولیا دانش آموزان یادآور شد: فرآیند امتحانات نهایی که از ۳۱ خردادماه آغاز خواهد شد نسبت به گذشته تغییرات محسوسی دارد که نیاز هست دانش آموزان و اولیا گرامی در جریان این تغییرات قرار گیرند تا شاهد شکوفایی و موفقیت دانش آموزان در عرصه علمی باشیم.
در این نشست توجيهي ، آموزشي خلیفه خلقی پور از مشاوران باتجربه آموزش وپرورش در رابطه با چگونگی درس خواندن و بهره گیری از فرصت‌ها در دو ماه پایانی تا امتحانات نهایی و کنکور سراسری مطالبی را بیان کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار