در نشست بررسی و توزیع ٢ هزار و ۵٠٠ میلیارد تومان تسهیلات ارزان قیمت اشتغال بین دستگاه‌های متولی، تعاون، کار و رفاه اجتماعی به عنوان ناظر تسهیلات تحقق هدف اشتغالزایی تعیین شد.
کد خبر: ۱۰۵۷۸۷۶
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۴ 24 July 2022

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه نشست بررسی و توزیع ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات ارزان قیمت اشتغال (جز ۲ بند ب تبصره ۱۶ قانون بودجه) بین دستگاه‌های متولی به ریاست بهزاد باباخانی، معاون اقتصادی استانداری کرمانشاه برگزار شد.

همچنین این نشست با حضور وفایی رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، مدیران دستگاه‌های حمایتی، سازمان بسیج مستضعفین، بنیاد برکت، فرماندهان نظامی و انتظامی و مدیران کل مربوطه روز گذشته در سالن شهید سلیمانی استانداری برگزار شد.

در این نشست سهم‌های پیشنهادی ادارات احصا و مقرر شد در تطابق با برنامه‌های توسعه‌ای تنظیم شده استان، بازنگری و برای اجرا در چارچوب دستورالعملی که متعاقبا از سوی هیات وزیران ابلاغ می‌شود، به دستگاه‌های مربوطه تخصیص یابد.

گفتنی است برای تحقق اهداف این برنامه پیشنهادی مقرر شد که اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی به عنوان ناظر بر هزینه این تسهیلات توسط دستگاه‌های مربوطه در جهت تحقق هدف اشتغالزایی نظارت کند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار