فرمانده انتظامی استان کرمانشاه این نیرو را به عنوان پرچمدار مبارزه با ناهنجاری‌های اجتماعی از جمله بدحجابی در جامعه معرفی کرد و گفت: با نگاهی به اقدامات صورت گرفته طی سال‌های اخیر متوجه می‌شویم پلیس کارنامه خوبی از خود به جا گذاشته است.
کد خبر: ۹۷۹۰۶۷
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۸ 17 July 2021

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا سردار علی‌اکبر جاویدان اظهار کرد: دین مبین اسلام به عنوان کامل‌ترین دین برای همه امور زندگی انسان دستورالعمل دارد که یکی از آن‌ها در خصوص پوشش اسلامی است که همه باید به آن‌ها توجه کنیم.

وی با بیان اینکه رعایت حجاب و عفاف جزو ارزش‌های والای دین اسلام به شمار می‌رود که روی آن هم تاکید بسیار شده است، افزود: عدم رعایت این دستور‌های اسلامی که از آن به عنوان حدود الهی نیز یاد می‌کنیم، می‌تواند آثار و پیامد‌های منفی برای ما و جامعه به همراه داشته باشد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه ادامه داد: استکبار از بدو شکل گیری انقلاب اسلامی همواره تلاش کرده مقابل ارزش‌ها و دستاورد‌های نظام بایستد و آن‌ها را به ضد ارزش تبدیل کند کما اینکه برداشتن حجاب و پوشش در جامعه اسلامی را به یکی از سیاست‌ها و راهبرد‌های خود تبدیل کرده است.

سردار جاویدان تاکید کرد: استکبار در طول این سال‌ها با توجه به ظرفیت رسانه‌هایی که در اختیار دارد همه تلاش خود را به کار بسته تا عفت و حیا را از میان زنان و غیرت و شجاعت را از میان مردان جامعه اسلامی برداشته و بی بندوباری را ترویج داده و حاکم کند.

وی یادآور شد: رهبر معظم انقلاب با بصیرت و دوراندیشی خود همواره نسبت به توطئه و دسیسه‌های دشمنان در حوزه فرهنگ بویژه حجاب و عفاف هشدار‌های لازم را ارائه و مردم را از خطرات جنگ نرم و تهاجم فرهنگی استکبار آگاه کرده‌اند.

رییس پلیس استان کرمانشاه با بیان اینکه بسیاری دستگاه‌های مانند سپاه پاسداران، نیروی انتظامی و دستگاه قضایی رهنمود‌های مقام معظم رهبری (مدظله العالی) را ملاک کار و عمل خود قرار داده و پای کار ایستاده‌اند تا دشمنان نتوانند به داخل جامعه ما نفوذ و برنامه‌های ضدفرهنگی خود را عملیاتی کنند، گفت: برخی دستگاه‌ها و نهاد‌های فرهنگی نیز تلاش دارند تا فرهنگ غنی اسلامی را در جامعه پیاده کنند.

سردار جاویدان اضافه کرد: در این میان نیروی انتظامی به عنوان پرچمدار مبارزه با آسیب‌ها و ناهنجاری‌های اجتماعی مانند بدحجابی توانسته کارنامه خوبی از خود در این زمینه به جا بگذارد و به عنوان آمر به معروف حکومتی، رسالتش را به نحو احسن انجام دهد.

وی افزود: خود کارکنان ناجا و خانواده‌های آنان نیز الگوی بسیار خوبی از پوشش اسلامی در جامعه هستند و ارزش‌های اسلامی را به خوبی رعایت می‌کنند.

فرمانده انتظامی کرمانشاه با بیان اینکه نهادینه شدن فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه اسلامی برکات زیادی به همراه دارد، یادآور شد: در طول ۴۲ سالی که از پیروزی انقلاب می‌گذرد مردان بزرگی همچون شهدای والامقام از دامن زنان عفیفه پرورش یافتند و عزت و آبرویی برای جامعه و کشور خود شدند.

سردار جاویدان بی توجهی به حوزه عفاف و حجاب را نیز برای جامعه اسلامی خطرناک برشمرد و تاکید کرد: در مقابل رعایت آن یک ارزش بوده و علاوه بر اینکه باعث امنیت روانی در جامعه می‌شود، بسیاری از حرمت‌ها را نیز حفظ می‌کند.

وی پوشش اسلامی را تنها متعلق به زنان ندانست و در این خصوص گفت: مردان هم مکلف به رعایت پوشش مناسب هستند و تذکراتی هم اگر از سوی پلیس به افرادی که رعایت نکنند، داده شده تا همگان بدانند حجاب و رعایت آن تنها متعلق به بانوان نیست.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار