رئیس ستاد انتخابات کرمانشاه تأکید کرد؛
رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه گفت: رأی دهی تنها با پنج مدرک هویتی مجاز بوده و ارائه کد ملی به تنهایی امکان پذیر نیست.
کد خبر: ۱۱۶۶۱۸۶
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۹ 10 May 2024

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه، علی شعبانی صبح امروز دوشنبه (۲۱ اردیبهشت ماه) در ستاد انتخابات استان کرمانشاه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در دور دوم انتخابات ۲ نوع سیستم در شعب اخذ رای وجود دارد.

وی افزود: سیستم نخست مربوط به احراز هویت است که برای ما قابل مشاهده بوده و به صورت آنلاین فعال است، سیستم دوم صندوق‌های الکترونیک هستند که آفلاین بوده و به هیچ شبکه‌ای متصل نخواهد بود.

رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه تصریح کرد: صندوق‌های الکترونیک پس از پایان فرایند رای گیری با حضور ناظر و مجری بدون دخالت دست آمار را به صورت مکانیزه در سامانه تجمیع کرده و آراء پس از تایید هیئت نظارت اعلام خواهد شد.

وی اضافه کرد: ۲ الی ۶ صندوق الکترونیکی برای تمامی شعب سیار و ثابت شهری و روستایی پیش بینی شده است و بنابراین مشکلی رخ نخواهد داد.

وی در پایان گفت: اصالت سند مربوط به پنج مدرک هویتی شامل شناسنامه، کارت ملی، گواهینامه، گذرنامه و کارت پایان خدمت بوده و اعلام کد ملی به تنهایی برای انجام رای دهی مجاز نیست. 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار