روز دوم رقابت‌های لیگ برتر هاکی بانوان جام کوثر با پیروزی پنج تیم هیئت هاکی ایلام، هیئت هاکی آذربایجان شرقی، آدینه کریمان کرمان، هیئت هاکی گیلان و هیئت هاکی همدان به پایان رسید.
کد خبر: ۹۵۵۸۸
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۴ 17 September 2015
روز دوم رقابت‌های لیگ برتر هاکی بانوان جام کوثر با پیروزی پنج تیم هیئت هاکی ایلام، هیئت هاکی آذربایجان شرقی، آدینه کریمان کرمان، هیئت هاکی گیلان و هیئت هاکی همدان به پایان رسید.

به گزارش فارس؛ دومین روز رقابت‌های دور رفت هفتمین لیگ برتر بانوان کشور جام کوثر در گروه B با برگزاری 6 دیدار پیگیری شد که در نوبت صبح هیئت هاکی همدان، هیئت هاکی گیلان و آدینه کریمان کرمان بر حریفان خود چیره شدند.

رقابت‌ها در نوبت عصر با برگزاری سه دیدار دیگر پیگیری شد که در نخستین دیدار هیئت هاکی ایلام مقابل استقلال ساری صف‌آرایی کرد و موفق شد این تیم را با نتیجه 6 بر صفر شکست دهد.

دومین دیدار نوبت عصر با رقابت تیم‌های هیئت هاکی آذربایجان شرقی و شهرداری اراک پیگیری شد که این بازی با پیروزی 2 بر یک هیئت هاکی آذربایجان شرقی پایان یافت.

بازی سوم و پایانی روز دوم با رقابت دیدنی و نفس‌گیر تیم میزبان و آدینه کریمان کرمان که هر دو در نوبت صبح بازی‌های خود را با پیروزی پشت سر گذاشته بودند پیگیری شد و در نهایت تیم هیئت هاکی همدان با تلاشی تحسین‎برانگیز موفق شد حریف خود را از پیش رو بردارد در بازی حساس و دیدنی این دو تیم یک بازیکن از تیم آدینه کریمان کرمان توسط بازیکن خودی از ناحیه صورت مصدوم شد.

به این ترتیب تا پایان روز دوم رقابت‌ها و با برگزاری 12 بازی تیم هیئت هاکی همدان دو پیروزی و یک تساوی، آدینه کریمان کرمان دو پیروزی، یک تساوی و یک شکست، تیم هیئت هاکی آذربایجان شرقی دو پیروزی و دو شکست، تیم هیئت هاکی ایلام دو پیروزی و یک تساوی، تیم هیئت هاکی گیلان دو پیروزی و یک تساوی، استقلال ساری چهار شکست و تیم شهرداری اراک نیز سه شکست را در کارنامه خود ثبت کردند.

در روز سوم رقابت‌ها تیم هیئت هاکی همدان در دو دیدار مقابل شهرداری اراک و هیئت هاکی گیلان به میدان می‌رود.

گفتنی است در گروه B این دور از رقابت‌ها تیم‌های هیئت هاکی همدان، شهرداری اراک،آدینه کریمان کرمان، هیئت هاکی آذربایجان شرقی، هیئت هاکی ایلام، هیئت هاکی گیلان و استقلال ساری حضور دارند.

لازم به ذکر است دور رفت هفتمین لیگ برتر بانوان کشور جام کوثر از 23 تا 26 شهریور‌ماه در سالن ابن سینا پیگیری می‌شود.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار