پرویز ایده پور در گفتگو با تابناک:
فرماندار پاوه گفت: با توجه به دستور ستاد مبارزه با کرونا مبنی بر محدودیت ها شب یلدا، لازم است شهروندان با این قوانین همراهی کرده و در مهار و قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا کوشا باشند.
کد خبر: ۹۲۵۶۰۶
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۵ 20 December 2020

پرویز ایده پور در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: روز گذشته جلسه ستاد کرونا در استان تشکیل شد و آیین نامه هایی جهت جلوگیری از گسترش بیماری کرونا در شب یلدا ابلاغ شد، تمام این آیین نامه ها در شهرستان پاوه با دقت اجرا می شود.

وی افزود: از شهروندان درخواست می کنیم که به قوانین و پروتکل های بهداشتی که از طریق رسانه ها اطلاع رسانی می شوند توجه داشته تا از شب یلدای امسال به سلامت عبور کنیم و زنجیره انتقال کرونا را قطع کنیم.

فرماندار پاوه تصریح کرد: با دستور معاونت امنیتی انتظامی و اجتماعی ستاد کرونا، در کل کشور ممنوعیت ها تردد در روزها ٢٩ و ٣٠ آذر از ساعت ۱۸ غروب برای اصناف و ساعت ۲۰ برای عدم تردد تمام اقشار صادر شده که شهرستان پاوه نیز از این امر مستثنی نیست.

ایده پور تاکید کرد: با توجه به فرهنگ مردم فهیم پاوه معمولا از ساعت ١٧ بعداز ظهر و اذان مغرب، شهر تعطیل است، به همین علت محدودیت ها موجود در شهر به صورت کامل رعایت و در این خصوص مشکلی وجود ندارد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار