فرمانده قرارگاه عملیاتی ارتش در غرب کشور گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران هرگونه تهدید را با صلابت و اقتدار پاسخ می‌دهد
کد خبر: ۸۳۹۸۶۶
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۲ 17 April 2020

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه صبح امروز رژه ارتش با شعار مدافعان وطن و یاوران سلامت با حضور استاندار کرمانشاه و فرمانده قرارگاه عملیاتی ارتش در غرب کشور برگزار شد. هوشنگ بازوند، استاندار کرمانشاه در میان ارتشیان ضمن گرامیداشت شهید سپهبد صیاد شیرازی و سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: ارتش جمهوری اسلامی ایران از سال ۵۷ با شعار "ارتش فدای ملت" در تمام عرصه‌های این سرزمین از جمله ۸ سال دفاع مقدس مجاهدت و حماسه‌های بی بدیلی از خود نشان داد.

بازوند با بیان اینکه تاریخ فداکاری‌های ارتش را در خود ثبت و ضبط خواهد کرد افزود: ارتش جمهوری اسلامی در تمام بحران‌های کشور به همراه سایر نیرو‌های نظامی و انتظامی در زلزله آبان ماه ۹۶ و سیل به یاری مردم شتافت. فداکاری ارتشیان در مبارزه با ویروس جهان شمول کرونا با شعار یاوران سلامت در غالب پویش همدلی و ضدعفونی کردن شهرها، ساخت نقاهتگاه و کمک به دانشگاه علوم پزشکی مشهود است.

امیر فرهاد آریانفر، فرمانده قرارگاه عملیاتی ارتش در غرب کشور در ادامه‌ی رژه بیان کرد: یکی از روز‌های ماندگار تاریخ انقلاب اسلامی ۲۹ فروردین ماه، روز ارتش است که با تدبیر هوشمندانه و الهی حضرت امام خمینی (ره) شکل گرفت. بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران با پذیرش هویت ارتش با تمام مختصات و ویژگی‌ها به ارتش عنایت نمود.

آریانفر با بیان اینکه ارتش تاکنون از دل و جان با استفاده از تجهیزات سخت، نیمه سخت و تمامی امکانات خود از مردم دفاع کرده است ابراز داشت: ارتش جمهوری اسلامی ایران در هشت سال جنگ تحمیلی در ۴۲۴ عملیات حضور فعال داشته است. ارتش جمهوری اسلامی ایران در راستای مطالبات و اهداف نظام و پشتیبانی از مردم ایران همگام با سایر نیرو‌های مسلح آماده جان فشانی است.

فرمانده عملیاتی قرارگاه عملیاتی ارتش در غرب کشور در پایان خاطرنشان کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران آمادگی روزافزونی را درجهت به روزرسانی آموزش نیرو‌های خود و رصد تمهیدات دشمن را در دستور کار قرار داده است. ارتش هرگونه تهدیدی را با صلابت بالا که نشات گرفته از تجلی قدرت مردم است در کوتاه‌ترین زمان پاسخ می‌دهد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار