رئیس پلیس راه استان گفت: در راستای ارتقاء ایمنی تردد ناوگان مسافربری، رانندگان اتوبوس لازم است در همه پاسگاه های پلیس راه اقدام به ثبت ساعت کنند.
کد خبر: ۸۲۰۸۱۰
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۶ 06 February 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "محمد حیدری" اظهار داشت: با توجه به اهميت سلامت سفر مسافران اتوبوس، رانندگان این ناوگان موظفند از ساعت 22 تا 7 صبح در همه پاسگاه های پلیس راه توقف و نسبت به کنترل سيستمي و فيزيکي ثبت ساعت کنند.

وی ادامه داد: پليس‌راه استان با تشکيل تيم‌هاي مشترک با اداره کل راهداري و حمل و نقل جاده ای با اجراي طرح‌هاي ویژه و نظارت‌هاي ميداني بر عملکرد شرکت‌هاي مسافربري و رانندگان اتوبوس‌ها اقدام خواهد کرد.

سرهنگ حیدری ادامه داد: رانندگان مندرج در صورت وضعیت مسافری موظف هستند از مبدأ سفر تا مقصد حضور داشته و در اولین پاسگاه پلیس راه ثبت ساعت و در آخرین پاسگاه نسبت به ابطال دفترچه کار خود اقدام کنند.

رئیس پلیس راه کرمانشاه افزود: سامانه نظارتی سپهتن نیز نوع رانندگی و تخلفات ارتکابی رانندگان اتوبوس را به اولین پاسگاه پلیس راه اعلام کرده و در این خصوص اعمال قانون صورت خواهد پذیرفت.

وی در پایان گفت: مسافران اتوبوس های بین شهری می تواند از طریق سامانه 110120 تخلفات رانندگان اتوبوس و همچنین تقدیر از نوع رانندگی آنان را گزارش کنند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار