امید قادری در گفتگو با تابناک:
مدیرکل میراث فرهنگی استان کرمانشاه گفت: اگر آبشوران خیابان حداد عادل تخریب شود احتمال وقوع خطر در تکیه معاون الملک وجود دارد.
کد خبر: ۷۳۰۱۱۱
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۳ 31 March 2019

امید قادری در گفتگو با خبرنگار تابناک افزود : از چند روز گذشته تمامی امکانات را در تکیه معاون الملک جهت حفاظت از این محل فراهم کرده ایم اما اگر آبشوران خیابان حداد عادل تخریب شود دیگر نمی‌توان کاری کرد و احتمال وقوع خطر وجود دارد که امیدواریم سازمان آب چاره ای برای آن بیاندیشد.

مدیرکل میراث فرهنگی در ادامه افزود : جهت جلوگیری از آب گرفتگی طاقبستان، دریاچه این محل را تخلیه کرده ایم تا شاهد آسیب نباشیم و تمامی پرسنل اداره کل میراث فرهنگی جهت حفاظت از آثار تاریخی در آماده باش کامل هستند و جا دارد از نگاه ویژه استاندار محترم بر لزوم حراست از آثار تاریخی تشکر کنیم.

قادری در پایان درخصوص واگذاری حفاظت از تکيه معاون الملک به ارتش گفت : صبح امروز امیر آریانفر فرمانده قرارگاه منطقه ای نزاجا طی بازدیدی که همراه استاندار محترم از این تکیه داشتند پیشنهاد اعزام نیروی کمکی سرباز به تکیه را ارائه کردند که مورد قبول قرار گرفت و همچنان حفاظت از آثار تاریخی استان برعهده میراث فرهنگی است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار