امام جمعه جعفرآباد مغان:
امام‌جمعه جعفرآباد مغان گفت: مافیای خودروسازان داخلی از بزرگترین جلوه های فساد اقتصادی هستند، چرا که با انحصار و رانت ویژه بازار خودرو را قبضه کرده‌اند.
کد خبر: ۶۴۶۸۲۴
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۷ 24 August 2018

به گزارش تابناک اردبیل،حجت الاسلام محمد جواد باقری امام جمعه جعفرآباد مغان در خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن تبریک فرارسیدن عید سعید غدیر خم و بیان فضیلت و جایگاه این روز بزرگ، به برخی اعمال و آداب روز عید غدیر اشاره کرد و نمازگزاران را به بهره مندی از این فرصت بزرگ معنوی توصیه کرد.
وی با گرامیداشت یاد شهیدان رجایی و باهنر و تبریک فرارسیدن هفته دولت به برخی اقدامات انجام گرفته در شهر جعفرآباد اشاره کرد و گفت: هر چقدر میزان خدمات به مردم عزیز بیشتر باشد رضایتمندی مردم از دولت نیز افزایش خواهد یافت و این امر موجب تقویت نظام جمهوری اسلامی می گردد.
باقری با بیان اینکه ائمه جمعه ، جماعات و روحانیون همیشه مانند دوران انقلاب و دفاع مقدس در کنار مردم و مطالبه گر حقوق مردم هستند گفت: تریبون نماز جمعه رسانه و بلندگوی مردم است و روحانیت متعهد هیچ گاه در مقابل ظلم فساد سکوت نکرده و نخواهد کرد افزود: از قوای مقننه، قضائیه و مجریه می خواهیم با رعایت اولویت های اصلی کشور و شناسایی دقیق دغدغه های مردم به رفع مشکلات مردم و برخورد با مفسدان اقتصادی و اخلال گران امنیت اقتصادی کشور اقدام عاجل نمایند.

امام جمعه جعفرآباد با اشاره به بروز مشکلات اقتصادی و کشف انبارهای متعدد کالای احتکار شده گفت: این همه مشکل در نتیجه عدم توجه به هشدارهای چندین ساله مقام معظم رهبری جهت روبرو شدن با جنگ اقتصادی دشمنان و عدم توجه به سیاست های اقتصاد مقاومتی و دوختن چشم امید به دست بیگانگان به جای توجه به ظرفیت درون زای اقتصاد داخلی است.
وی افزود: یکی دیگر از عوامل مشکلات و معضلات اقتصادی کشور و بی ثباتی بازار وجود نگاه اقتصادی لیبرالی بر پایه کاپیتالیسم یعنی نظام اقتصادی سرمایه داری و در نتیجه وابستگی اقتصاد کشور به اقتصاد غرب است که متأسفانه فساد آن در لایه های متعدد مدیریت کشور نفوذ کرده و نتیجه آن رشد یک شبه سرمایه داران و رانت خواران و ضعیف تر شدن اقشار کم درآمد جامعه و در نهایت ایجاد شکاف عمیق طبقاتی است.
باقری گفت: شعار امسال مقام معظم رهبری یعنی حمایت از کالای ایرانی سه مخاطب اصلی داشت؛ مسئولین، مردم و تولیدکنندگان و همانطور که معظم له فرمودند: امسال مسئولین هم باید در کنار مردم باشند، چرا که مردم همیشه وفادارای خود را به کشور و انقلاب ثابت کرده اند و اگر مسئولین و تولیدکنندگان نیز کرامت و ارزش مردم را در نظر داشته باشند باید کالای با کیفیت و ارزان روانه بازار کنند.
امام جمعه جعفرآباد با بیان اینکه باید ابعاد مختلف فساد برای مردم آشکار شود به انتقاد از صنعت خودروسازی کشور و نبودن رقابت سالم در بازار خودرو پرداخت و گفت: مافیای خودروسازان داخلی از بزرگترین جلوه های فساد اقتصادی هستند. چرا که با انحصار و رانت ویژه بازار خودرو را قبضه کرده اند و بدون رعایت حقوق مصرف کننده خودروهای بنجل و بی کیفیت سی سال پیش دنیا را به زور به مردم تحمیل می کنند.
باقری گفت: با وجود بی کیفیتی خودروها، یکی از وزرا گفته بود کسانی که قصد تحریم خرید خودروی داخلی را دارند ضد انقلاب و خائن هستند، باید به ایشان گفت ضد انقلاب شما و خودروسازانی هستید که حتی به زه و ضبط خودرو رحم نمی کنید و با افزایش بی حساب و کتاب قیمت خودرو و اجبار در نوع و مدل خودرو مردم را نسبت به انقلاب و نظام بدبین می کنید. این مردم بودند که انقلاب کردند و با تقدیم شهید انقلاب را حفظ کردند. از صبر و حیای مردم سوء استفاده نکنید به اعتراض آنها گوش کنید.

انتهای پیام

 
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۲
مغانین غیرتلی امام جمعه سی
برکانا
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۲
این ها واقعا مافیا هستند که زور هیچ کس بهشون نمیرسه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۲
عاااااااااااالی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۲
طیب الله انفسکم
ناشناس
|
Netherlands
|
۰۳:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۶
مافیای شرکت های گردشگری عتبات و عالیات +موسسین خیریه ها
مدت زمان زیادی است که عده ایی معلوم الحال و مدعی حامیان مستضعف و یاریگر یتیمان اسنان اردبیل اقدام به تاسیس موسسه خيريه با نام های موجه و مورد احترام و مقدسات دینی کرده اند و در کنار آن شرکت های گردشگری عتبات و عالیات به ثبت رسانده اند. اینها امکانات بخش های دولتی و عمومی مردم اعم از دریافت زمین و املاک ارزان قیمت از منابع دولتی، اخذ وام های کم بهره و بلاعوض و ثبت صندوق و اعلام شماره حساب برای دریافت کمک های مردمی به بهانه حمایت از یتیمان را در دستور کار خود قرار داده و اقدام به سوء استفاده های مالی و اقتصادی در سطح کلان میکنند. برخی از این افراد بعد از این اقدامات ناصواب و سوء استفاده از این کانال های با ظاهر شرعی شروع به کار ساخت و ساز مسکن و پروژه های عمرانی و هتلداری در شهرهای استان میکنند و از پرداخت عوارض و مالیات طفره میروند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار