رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز گفت: طی سال جاری ۵۱۰ میلیارد تومان تسهیلات به واحدهای تولیدی پرداخت‌ شده است.
کد خبر: ۵۶۱۰۱۰
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۴ 03 February 2018
به گزارش تابناک : سیروس شفقی در حاشیه افتتاح و بازدید از پروژه‌های واحدهای صنعتی شهرکی در کرج که پیش از ظهر شنبه به مناسبت دهه مبارک فجر برگزار شد، با اشاره به اینکه هدف‌گذاری‌های خوبی برای ایجاد اشتغال در استان صورت گرفته است، اظهار کرد: آمار ایجاد اشتغال در البرز نویدبخش بهبود فضای کسب‌وکار این استان در آینده‌ای نزدیک است.
 
وی بابیان اینکه ظرفیت این شهرک صنعتی پرشده و بحث طرح توسعه آن ارائه‌شده است، افزود: بحث توسعه این شهرک صنعتی برای تسهیل در خدمت‌رسانی به تولیدکنندگان و سرمایه‌گذاران و ایجاد اشتغال پیگیری خواهد شد.
 
همچنین در ادامه ایرج موفق رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت البرز بابیان اینکه مفتخر هستیم تولیدکنندگان این شهرک صنعتی به ساخت تولیدات جدید و به‌روز روی آورده‌اند، گفت: در دهه مبارک فجر ۵۵ پروژه صنعتی با صرف  اعتباری بالغ‌بر هزار و ۸۲۱ میلیارد تومان و ایجاد اشتغال ۶ هزار و ۱۴۰ نفر افتتاح می‌شود.
 
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت البرز بابیان اینکه این استان موفق به کسب رتبه نخست رونق تولید و پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی و صنعتی شده است، گفت: طی سال جاری تاکنون ۵۱۰ میلیارد تومان تسهیلات به واحدهای تولیدی پرداخت‌شده است.
 
 
 
 
منبع : شهرفردا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار