سردار «اسلامی» گفت: سپاه پاسداران از بدو تاسیس در سال ۱۳۵۷ همواره در خط مقدم دفاع از انقلاب و نظام اسلامی بوده است.
کد خبر: ۱۱۶۳۴۸۸
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۰ 21 April 2024

به گزارش «تابناک البرز» سردار سرتیپ دوم پاسدار «ابوالفضل اسلامی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز اظهار داشت: رزمندگان سپاه در دوران جنگ تحمیلی با جانفشانی و ایثار، از مرز‌های ایران اسلامی در برابر تجاوز دشمن بعثی دفاع کردند و نقش بی‌بدیلی در پیروزی انقلاب اسلامی ایفا نمودند.

وی افزود: پس از جنگ نیز، سپاه پاسداران در عرصه‌های مختلفی همچون سازندگی، علم و فناوری، حفظ امنیت داخلی و مقابله با تهدیدات خارجی، حضوری فعال و موثر داشته است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز با تاکید بر اینکه امروز سپاه به عنوان بازوی توانمند نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران، نقش مهمی در حفظ امنیت و ثبات کشور ایفا می‌کند، گفت: سپاه پاسداران به عنوان مدافع حریم انقلاب و نظام اسلامی در برابر دشمنان داخلی و خارجی ایستاده است.

سردار اسلامی به فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران نیز اشاره کرد و افزود: سپاه در کنار وظایف ذاتی خود، در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی نیز فعالیت‌های گسترده‌ای انجام می‌دهد. از جمله این فعالیت‌ها می‌توان به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، برگزاری یادواره‌های شهدا، اردو‌های جهادی، کمک به محرومان و مستضعفان، و فعالیت در زمینه‌های آموزشی و پژوهشی اشاره کرد.

وی با بیان اینکه سپاه پاسداران همواره در تلاش بوده تا با مردم ارتباطی صمیمی و برادرانه داشته باشد و در حل مشکلات آن‌ها یاری‌گرشان باشد، خاطرنشان کرد: سپاه همواره مورد اعتماد و احترام مردم ایران بوده است و مردم قدردان خدمات و فداکاری‌های این نهاد مقدس هستند.

سردار اسلامی همچنین سالروز تاسیس سپاه پاسداران را به همه ملت ایران تبریک و شادباش گفت و از خداوند متعال برای همه رزمندگان و پاسداران سلحشور ایران اسلامی، سلامتی و توفیق روزافزون در ظل توجهات حضرت، ولی عصر (عج) مسئلت کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار