معاون اول رئیس جمهور گفت: دولت تمام تلاش خود را برای تأمین اقلام شب عید مردم بکار بسته لذا نباید نگرانی وجود داشته باشد.
کد خبر: ۵۵۶۷۱۲
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۰ 24 January 2018

به گزارش تابناک : اسحاق جهانگیری پیش از ظهر امروز (چهارشنبه ) در جلسه ستاد تنظیم بازار،‌ با ابراز اطمینان به جامعه نسبت به اینكه منابع لازم برای تأمین مایحتاج مردم پیش بینی و تهیه شده است، از دستگاه های دولتی خواست تا با تأمین ذخایر كالاهای اساسی مورد نیاز و نظارت بر قیمت ها،‌ فضایی با ثبات و آرام در بازار ایجاد كنند.

جهانگیری با تاکید بر برنامه ریزی همه دستگاه‌های دولتی برای تأمین کالا‌های مورد نیاز مردم در روز‌های پایانی سال، گفت: دولت تمام تلاش خود را برای تأمین اقلام و کالا‌های اساسی مردم در شب عید بکار بسته است و مردم نباید از این بابت نگرانی داشته باشند.

وی همكاری اصناف و تولید كنندگان بخش خصوصی با دستگاه های دولتی را در این خصوص ضروری خواند و افزود: ممكن است برخی كالاها به طور مقطعی و به دلایل غیر قابل پیش بینی نوسان قیمت پیدا كند اما با تلاش همه دستگاه های مسئول وضعیت بازار در روزهای منتهی به پایان سال اطمینان بخش خواهد بود.

معاون اول رئیس جمهور همچنین با قدردانی از عملكرد وزارت جهاد كشاورزی و كلیه تولید كنندگان مواد غذایی كه نقش ارزشمندی در تامین كالاهای مورد نیاز مردم دارند،‌ از وزارت صنعت،‌ معدن و تجارت و بانك مركزی و سازمان برنامه و بودجه خواست تا با هماهنگی یكدیگر درباره اقلام ضروری مورد نیاز جامعه نسبت به تأمین كسری كالاها و تنظیم بازار اقدام كنند.

در این جلسه كه وزرای جهاد كشاورزی،‌ صنعت،‌ معدن و تجارت، راه و شهرسازی، اقتصاد و دارایی، اطلاعات، رئیس كل بانك مركزی و رئیس سازمان برنامه و بودجه كشور حضور داشتند،‌ در خصوص نحوه تأمین كالاهای اساسی مورد نیاز و حمایت از تولید كنندگان مواد غذایی بحث و تبادل نظر شد.

همچنین رئیس جامعه اصناف كشور،‌ رئیس سازمان حمایت از مصرف كنندگان و تولید كنندگان،‌ رئیس سازمان تعزیرات و رئیس سازمان تعاون روستایی كشور در گزارش های جداگانه درباره ذخایر و تولیدات و قیمت محصولات باغی و كشاورزی،‌ لبنیات،‌ گوشت قرمز و سفید و سایر مایحتاج مردم و نحوه عرضه آنها در بازار شب عید ارایه كردند.

 

 

 

منبع : باشگاه خبرنگاران  

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار