فرمانده مرزبانی استان از کشف مقادیری مواد مخدر توسط مرزبانان هنگ تایباد خبر داد .
کد خبر: ۱۱۶۱۶۷۳
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۳ 07 April 2024

به گزارش تابناک رضوي، سردار " مجید شجاع" فرمانده مرزبانی استان در تشريح اين خبر بیان داشت:در راستای جلوگیری از ورود مواد مخدر به کشور و برخورد قاطع با قاچاقچيان ، مرزبانان هنگ تايباد موفق شدند در عملیاتی مقادیری مواد مخدر از نوع شیشه را کشف نمایند.

سردار " شجاع" در ادامه افزود:در پی اقدامات اطلاعاتی مرزبانان هنگ تایباد موضوع در دستور کار مرزبانان مستقر در ایست و بازرسی 17 شهریور قرار می گیرد ، لذا به یک دستگاه تریلی حامل پوست گاو مشکوک و نسبت به توقیف آن اقدام می نمایند .

وی در ادامه تصریح کرد: مرزبانان در بازرسی از خودرو تعداد 47 بسته به وزن 48 کیلو و 100 گرم مواد مخدر از نوع شیشه که به طرز بسیار ماهرانه ای در قسمت داخل کابین و بخش بیرونی تریلی جاساز شده بود را کشف ، از این رو خودرو توقيف ، مواد مخدر و متهم تحویل مراجع ذی الصلاح گردیدند.

فرمانده مرزبانی استان در پايان با تاکید بر اینکه امنیت و سلامت جامعه خط قرمز مرزبانان است خاطر نشان کرد: قاچاقچیان مواد مخدر جرثومه های فساد و دشمن جوانان این مرز و بوم هستند ، لذا مرزبانان قاطعانه با آنها برخورد می نمایند و اجازه نخواهند داد تا از طریق مرزهای استان نقشه های پوچ خود را عملی سازند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار