مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان:
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان با بیان این‌که امسال شاهد برگزاری نمایشگاه هفته پژوهش و دستاوردهای صنعتی استان به صورت همزمان بودیم، گفت: برگزاری این نمایشگاه‌ها به صورت عملی می‌تواند، دو حلقه تولید و پژوهش را به یکدیگر متصل کند.
کد خبر: ۵۴۲۳۸۷
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۱ 23 December 2017
اخلاق محمدیان اظهار کرد: در نمایشگاه‌ها بسیاری از واحدهای صنعتی حضور دارند و بسیاری نیز برای بازدید در نمایشگاه‌‌ها حاضر می‌شوند و اگر نمایشگاه‌های پژوهش و فناورانه را به صورت همزمان با نمایشگاه‌های صنعتی برگزار کرد، شاهد ارتباط بیشتر این دو بخش به صورت عملی خواهیم بود.
 
وی افزود: پژوهش‌هایی که توسط دانشگاه‌ها، مراکز علمی و دستگاه‌های اجرایی انجام می‌شود اگر به صورت همزمان در نمایشگاهی ارائه شوند و امکان استفاده از پژوهش‌ها در تولید باشد، از سوی تولیدکنندگان مورد استفاده قرار خواهد گرفت.
 
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان با بیان این‌که امسال شاهد برگزاری نمایشگاه هفته پژوهش و دستاوردهای صنعتی استان به صورت همزمان بودیم، تصریح کرد: برگزاری نمایشگاه‌ها به صورت عملی می‌تواند، دو حلقه تولید و پژوهش را به یکدیگر متصل کند.
 
محمدیان با بیان این‌که تولید بر مبنای دانش می‌تواند نقش بسیار موثری در بقای صنعتگران داشته باشد، عنوان کرد: تولیدکنندگان با انجام کارهای پژوهشی و دانش‌بنیان و استفاده از پژوهش‌های انجام شده، می‌توانند رشد بسیار بیشتری را در بازار داشته باشند و کیفیت محصولات تولیدی خود را ارتقا دهند.
 
وی خاطرنشان کرد: اگر نمایشگاه‌هایی برگزار شود که در آن دو بخش صنعت و تولید با بخش پژوهش و فناوری ارتباط داشته باشند، شاهد ارتباط بیشتر میان این دو بخش خواهیم بود و تولیدکنندگان نیز در صورت امکان از پژوهش‌ها در تولیدات خود بهره خواهند برد.
 
 
منبع: ایسنا
برچسب ها: پژوهش ، صنعت ، نمایشگاه
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار