برگزاری انتصابات بدون حضور مسئولان سیاسی در همدان نوع جدید از رفتار است!
کد خبر: ۵۳۲۹۵
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۴ - ۰۷:۵۰ 27 June 2015
به تازگی مسئولان سیاسی همدان علاقه‌ای به حضور در مراسم تودیع و معارفه‌های سیاسی ندارند و این گونه جلسات بدون حضور آنها برگزار می‌شود.

به گزارش فارس ، بعد از 500 روز بلاتکلیفی معاون سیاسی فرماندار همدان معرفی و از زحمات معاون قبلی این پست تقدیر و تشکر شد.

در حالی که کمتر از 250 روز تا انتخابات حساس اسفندماه 94 باقی مانده، بعد از 500 روز بلاتکلیفی معاون سیاسی امنیتی فرماندار همدان منصوب شد تا در این مدت شرایط لازم برای برگزاری یکی از مهمترین انتخابات در دولت یازدهم را تدارک ببینند.

امروز سرانجام بعد از معرفی گزینه‌های متعدد، «مجاهد بنی‌عامریان» معاون برنامه‌ریزی صدا و سیمای مرکز همدان که اصالت وی کرمانشاهی و به شهرستان سنقر و کلیایی برمی‌گردد و سابقه‌ فعالیت در هیچ قسمت وزارت کشور را ندارد، به سمت معاون سیاسی فرماندار همدان منصوب شد.

در کنار اینکه امروز باز هم انتصاب یک مدیر غیربومی دیگر در بدنه مدیریت سیاسی استان را شاهد بودیم، اما عدم حضور معاون سیاسی استاندار به عنوان یکی از مقامات ارشد در این حوزه کاملاً مشهود بود.

در حالی که یک مدیر جوان در پست حساسی در معاون سیاسی کلان‌شهر همدان منصوب می‎‌شود و در سال مهمی نیز از نظر سیاسی و انتخاباتی حضور داریم، غیبت معاون سیاسی در جلسه تودیع و معارفه این دو معاون در ذهن اصحاب رسانه سئوالاتی را ایجاد کرده بود.

امروز در جلسه تودیع و معارفه معاون سیاسی فرماندار همدان عالی‌ترین مقام سیاسی جلسه، علی تعالی فرماندار همدان بود.

به نظر می‌رسد حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار در یک جلسه در این سطح می‌تواند تأثیر مثبت و همچنین حساسیت موضوع و این پست را گوشزد کند، اما انگار حضور الهی‌تبار در معرفی فرمانداران و سرپرستان فرمانداری‎‌ها خلاصه می‌شود و مابقی امور را به دیگر همکاران سیاسی تنفیذ می‌کند.

هرچند یکی از نشریات محلی استان انتصاب بنی‌عامریان را به سفارش و پیگیری حسین‌علی امیری قائم‌مقام وزارت کشور نسبت داد و در اصل استان برای معرفی وی دخالت زیادی نداشته، اما باید برای خلأیی که 500 روز ایجاد شده همه تلاش کنند تا انتخابات بی‌حاشیه‌ای را در استان شاهد باشیم.

در هر صورت از امروز مجاهد بنی‌عامریان تازه‌‌نفس در کسوت معاون سیاسی فرمانداری همدان جایگزین علی‌احسان قنبری باتجربه شد که کارکنان سیاسی فرمانداری باید در پیشبرد امور این حوزه کمک‌های زیادی به این مدیر جوان کنند.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
United States
|
۰۷:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
چگونه مدیری که سابقه کار در هیچ رده از وزارت کشور را ندارد و سابقه اجرایی در هیچ انتخاباتی نداشته مسئولیت برگزاری انتخابات حساس مجلس دهم را در مرکز استان به عهده گرفته است در جایی که مدیران فرمانداری برای انتخاب مسئولان کمیته ها همیشه سابقه حضور اجرایی در انتخابات قبل شرط است
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار