رئیس ستاد روحانی در خراسان رضوی:
رییس ستاد روحانی در استان خراسان رضوی ضمن بیان این مطلب که حامیان رئیس جمهور باید شکرخدا را بجای آورند، گفت: از طرفداران آقای روحانی خواهشمندیم همچنان آرامش و متانت خود را حفظ کنند، جشن پیروزی طی آینده ای نزدیک برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۴۲۷۰۵۵
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۰ 20 May 2017
به گزارش تابناک رضوی، حسین امینی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به مشارکت عظیم مردم در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بیان کرد: مشارکت عظیم مردم همه را غافلگیر کرد و این نشان‌دهنده هوشیاری و وقت شناسی مردم است که احساس کردند باید به صحنه بیایند و پشتوانه جدیدی را برای جمهوری اسلامی به ثبت برسانند.

وی با بیان اینکه مردم فراتر از تمام نظرسنجی ها و پیش بینی‌ها عمل کردند، تصریح کرد: از هواداران دکتر روحانی تقاضا داریم همانطور که در رای گیری پشتوانه‌ای برای ایران و ایشان بودند، در طول چهارسال آینده هم مجددا پشتیبان دولت باشند تا دولت بهتر از گذشته بتواند به برنامه‌ها و وعده‌هایی که داده عمل کند.

امینی اظهار کرد: پس از هماهنگی های لازم، فردا یا پس فردا جشن پیروزی که در واقع جشن پیروزی مردم ایران است را در مشهد برگزار خواهیم کرد.

وی خاطرنشان کرد: همچنین از تمامی مسئولین برگزارکننده انتخابات اعم از مسئولین اجرایی، فرمانداری‌ها، بخشداری‌ها، دهیاری‌ها، نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی که انتخابات را در فضایی آرام و در امنیت کامل برگزار کردند تشکر و قدردانی می‌کنیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار