دانشجویان موسسه اقبال لاهوری مشهد آمادگی خود برای حمایت از بیماران بورگر را با انجام حرکتی خیرخواهانه اعلام کردند.
کد خبر: ۱۱۶۵۸۴۵
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۲۲ 07 May 2024

به گزارش تابناک رضوی به نقل از شرق‌نگار، جمعی از دانشجویان موسسه آموزش عالی اقبال‌لاهوری مشهد به مناسبت روز جهانی گرافیک و در حرکتی خیرخواهانه و به نفع و حمایت از بیماران بورگر، اقدام به جمع‌آوری زباله‌ و ته‌سیگارهایی که در اطراف این مجموعه آموزشی بود، کردند.

فرحناز لشکری، یکی از افراد شرکت‌کننده در این حرکت خیرخواهانه در گفتگو با خبرنگار ما، گفت: افراد حاضر شرکت‌کننده در این طرح به‌صورت کاملا داوطلبانه اقدام به جمع‌آوری ته‌سیگار و آشغال‌های اطراف این موسسه کرده و بعد از جمع‌آوری آشغال‌ها در حرکتی ابداعی توانستیم هنر (land Art) که خلق شگفتی با استفاده از ابزارهای طبیعت است را به اجرا درآورده و طرح کلمه زمین را با استفاده از تعداد کیسه‌های موجود نوشته و در نهایت نیز تمامی زباله‌ها نیز درون سطل آشغال قرار گرفت.

 

 

 

وی در خصوص افراد شرکت‌کننده در این طرح، افزود: تعداد افراد شرکت‌کننده در این طرح چند ده نفر بودند که دانشجویان و افراد عبوری اطراف دانشگاه را نیز شامل می‌شدند.

همچنین گزارش‌ها حاکی از آن است که در اطراف این دانشگاه، زباله‌های شهری فراوانی رویت می‌شود که این نکته، توجه بیشتر ارگان‌های مختلف از جمله شهرداری مشهد را می‌طلبد.

لازم به ذکر است، بورگر، نوعی بیماری عروق اندام‌ها به علت افزایش حساسیت به ترکیبات موجود در تنباکو است که می‌تواند باعث قطع عضو نیز شده و بروز آن در مردان جوان سیگاری ۲۵ الی ۴۵ سال شایع بوده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار