مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خوزستان از واحدهای تولیدی مستقر در شهرک صنعتی باغملک بازدید نمود و به منظور بررسی راهکارهای مرتفع نمودن برخی از مشکلات موجود جلسه ای با مدیران مربوطه برگزار کرد
کد خبر: ۴۲۰۴۰۹
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۶ 08 May 2017
مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خوزستان از واحدهای تولیدی مستقر در شهرک صنعتی  باغملک بازدید نمود و به منظور بررسی  راهکارهای مرتفع نمودن برخی از مشکلات موجود جلسه ای با مدیران مربوطه برگزار کرد.

 اخلاق محمدیان در جلسه با مدیران واحدهای تولیدی مستقر در شهرک صنعتی باغملک به بررسی مشکلاتی مانند نوسان برق، افراض سند مالکیت واحدهای تولیدی، میزان ارزش افزوده و ...  پرداخت و اظهار کرد: طی هفته جاری مشکلات موجود با دستگاه های ذیربط طرح و پیگیری های شرکت شهرکهای صنعتی خوزستان تا مرحله حصول نتیجه با توجه به حساسیت ویژه مدیران استانی نسبت به وضعیت تولید و اشتغال ادامه خواهد داشت.

بازدید از 3  واحد تولیدی فعال در حوزه تولید ظروف یک بار مصرف و صنایع غذایی ، فضای عمومی شهرک و بوستان مرکبات احداث شده در شهرک صنعتی باغملک از دیگر برنامه های مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خوزستان بوده است.   

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خوزستان را در این بازدید، رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ، فرماندار باغملک و جمعی از مدیران محلی همراهی نمودند.

منبع: تابناک
برچسب ها: اخلاق محمدیان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار