عضو شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور مطرح کرد:
عضو شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور گفت: شرط تداوم و استمرار انقلاب اسلامی تبعیت از ولایت فقیه، اتحاد ملی و تقویت روحیه ایمان و معنویت در بین افراد جامعه است.
کد خبر: ۳۷۵۸۶۰
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۹ 11 February 2017
به گزاری خبرگزاری تابناک به نقل از روابط عمومی فرمانداری قصرشیرین؛حجت الاسلام سیدحسین هاشمی روز جمعه در جمع راهپیمایان قصرشیرین در میدان مرزبانی این شهر، افزود: انقلاب اسلامی ایران براساس اهداف انبیا (ص) و ائمه اطهار (ع) و با هدف ترویج دین و احکام اسلامی در جامعه از سوی امام راحل شکل گرفت.
وی اظهار کرد: اجرای عدالت و حمایت از مستضعفان و همچنین داشتن آزادی همراه با معنویت و ترویج دین و مبانی اسلام و قرآن از اهداف تشکیل انقلاب اسلامی است.
وی بیان کرد: امروز در راس استکبار آمریکای جنایتکار قرار گرفته که مقاصد شوم آن ها با اهداف انقلاب اسلامی مخالف است و از این رو به فرموده امام راحل و همچنین رهبر معظم انقلاب اسلامی باید حواسمان جمع باشد و با ترویج دین و گسترش روح معنویت با خواسته های دشمن مقابله کنیم.
عضو شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور در ادامه گفت: دشمن امروز ولایت فقیه و معنویت ما را نشانه گرفته و سعی در از بین بردن اعتقادهای دینی ما دارد و باید با پشتیبانی از ولایت فقیه و تبعیت از رهبری نگذاریم هیچ آسیبی به کشور وارد شود.
حجت الاسلام هاشمی با بیان اینکه امروز بعد از گذشت 38 سال از عمر با برکت انقلاب اسلامی، کشور ما در اوج پیشرفت و اقتدار قرار دارد، اضافه کرد که دولت آمریکا دوست و حامی ملت ما نیست.
وی گفت: با روی کار آمدن رییس جمهوری آمریکا، به فرموده رهبر معظم انقلاب ماهیت ضد استکباری و خوی جنایتکاری آمریکا بیش از پیش برای ما روشن و مشخص شد.
وی در ادامه بزرگترین هدف امام، شهدا و رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس را انسان سازی و گسترش معنویت بیان کرد و افزود: استقلال، امنیت و رفاه همراه با معنویت از اهداف بلند و والای انقلاب اسلامی است.
وی اظهار داشت: به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی چیزی از عمر رژیم منحوس و غاصب اسرائیل باقی نمانده و روحیه مبارزه حزب الله اجازه نمی دهد آب خوش از گلوی این دشمنان پایین برود و به زودی شاهد ادای نماز وحدت بین شیعه و سنی در بین المقدس خواهیم بود.
وی همچنین خطاب به رییس حمهوری آمریکا که در فضای مجازی گفته بود ایرانی ها با آتش بازی می کنند، گفت: ملت ایران بازی با آتش را خوب می داند و دولتمردان آمریکا بدانند که ما از تحریم و آتش نمی ترسیم و امروز توان دفاعی و نظامی نظام اسلامی قدرت مقابله با استکبار و نابودی دشمنان را دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار