با حضور قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت
همزمان با سومین روز از ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی، سه طرح صنعتی با حضور رضا رحمانی قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت و جمعی از مسوولان استانی روز پنجشنبه در شهرستان کرمانشاه به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۳۷۱۳۶۲
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۶ 02 February 2017
به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، اولین طرح صنعتی که به وسیله قائم مقام وزیر صنعت و معدن به بهره برداری رسید مجتمع 'آذرین فولاد بیستون ' بود.
این مجتمع که با هدف تولید انواع چدن و فولاد راه اندازی شده سالانه چهار هزار تن تولیدات دارد که 2 هزار تن آن مربوط به فولاد و 2 هزار تن نیز چدن می باشد.
این شرکت که دو سال بهره برداری از آن به طول انجامیده در زمینی به مساحت بیش از چهار هزار متر مربع احداث شده و امکان اشتغال 42 نفر را به شکل مستقیم فراهم کرده است.

** افتتاح شرکت لاوین پلاست بیستون
طرح دیگری که با حضور مسوولان به بهره برداری رسید ' لاوین پلاست ' بیستون بود که به تولید لوله های 'پی.وی.سی' سه لایه می پردازد.
مقدار تولیدات این شرکت به 45 هزار تن در سال می رسد و عملیات اجرایی آن یکسال به طول انجامیده است.
محصولات این شرکت تولیدی علاوه بر مصرف در بازارهای داخلی به کشورهای افغانستان، پاکستان و عراق نیز صادر می شود.

** افتتاح سردخانه شیر و لبنیات بیستون
آخرین طرح افتتاحی نیز که با حضور معاون وزیر صنعت و معدن و مسوولان استانی به بهره برداری رسید، 'سردخانه شیر و لبنیات بیستون' در شهرک صنعتی فرامان بود.
در این سردخانه انواع محصولات این شرکت نظیر شیر، دوغ و ماست نگهداری می شود و نزدیک به 40 نفر نیز در آن مشغول به کار هستند.

** بازدید قائم مقام وزیر صنعت و معدن از دو طرح صنعتی
رحمانی و همراهانش همچنین از دو طرح صنعتی نیز بازدید کرده و در جریان آخرین روند اجرایی آن ها قرار گرفتند.
اولین طرح مربوط به شرکت قوطی سازی زمزم تولید کننده انواع قوطی های نوشابه بود و دیگری نیز شرکت بیوایمپلنت بود که قرار است در هنگام بهره برداری به تولید تجهیزات پزشکی بپردازد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار