مسؤول بانوان اداره‌کل ورزش و جوانان کرمانشاه:
مسؤول بانوان اداره‌کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه با تاکید بر حضور پررنگ بانوان در جشنواره «دا» در اسفندماه سال‌جاری گفت: زنان روستایی توانایی بسیاری در انجام فعالیت‌های ورزشی دارند.
کد خبر: ۳۵۶۱۲۳
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۵ 07 January 2017
به گزارش تابناک و به نقل از فارس،شودنرگس یوسفی امروز اظهارداشت: سیاست فدراسیون بازی‌های بومی و محلی، توجه به بازی‌های بومی و محلی در راستای شناسایی استعداد و توانایی بانوان است.

کارشناس ارشد مدیرت راهبردی ورزش و مسؤول بانوان در اداره‌کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: سال گذشته حضور بانوان در جشنواره «دا» که شهرستان ثلاث‌باباجانی برگزار شد، کمرنگ بود.

یوسفی با بیان اینکه جشنواره به معنی حضور آقایان و خانم‌ها در کنار یکدیگر است، افزود: زنان روستایی توانایی بسیاری در انجام فعالیت‌های ورزشی دارند، لذا در جشنواره «دا» باید حضور بانوان پررنگ باشد و این جشنواره باید با محوریت بانوان برگزار شود.

وی از طراحی نماد استان کرمانشاه به‌عنوان لوگوی جشنواره «دا» خبر داد و تصریح کرد: زمان برگزاری جشنواره «دا» از هفتم بهمن‌ماه به اسفند‌ماه موکول شد.

یوسفی با تاکید به برگزاری جشنواره «دا» در نزدیک‌ترین مکان با جمعیت فراوان، افزود: باید با برنامه‌ریزی با توجه به شرایط جوی، زمینه حضور مسؤولان و اکثر مردم در جشنواره فراهم شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار