کد خبر: ۳۴۰۶۷۳
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۵ - ۰۶:۴۹ 09 December 2016

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: امروز تجارب استانداران سابق سیستان و بلوچستان به یاری توسعه استان آمده و این امر جای خوشحالی دارد.

به گزارش ایسنا علی اوسط هاشمی در شورای اداری استان با اشاره به تشکیل مجمع ادوار استانداران به عنوان یک اقدام مطلوب، افزود: باید از تجارب مدیران گذشته سیستان و بلوچستان در راستای توسعه استان استفاده کنیم و فرمانداران و مدیران سایر دستگاه‌ها نیز این امر را اولویت قرار دهند.

علی‌اوسط هاشمی در این جلسه ضمن عرض تبریک فرا رسیدن ایام ربیع‌الاول و میلاد پیامبر اعظم(ص)، از هفته وحدت به عنوان سیره، سنت و یادگار پیامبر(ص) یاد کرد و افزود: هفته وحدت موجب نزدیکی دل‌ها و نگاه‌ها می‌شود و این یک سرمایه بزرگ است.

استاندار سیستان و بلوچستان اظهار داشت: وجود ریاست‌طلبی، تملق و چاپلوسی در جامعه به عنوان یک افت بزرگ است که از بین بردن آن سرمایه‌های بزرگی را هدر می‌دهد.

وی از حضور استانداران بعد از انقلاب در مجمع ادوار استانداران سیستان و بلوچستان به عنوان یک اطاق فکر از نیروهای انقلابی نام برد و گفت: همه ما وامدار انقلاب نظام و خون شهدا هستیم و هر آنچه به برکت آن کسب کردیم، وظیفه داریم با تبادل نظر و تجارب در مسیر خدمت به نظام و مردم به کار بگیریم.

استاندار سیستان و بلوچستان تاکید کرد: امیدواریم این مجمع مد نظر فرمانداران و دیگر دستگاه‌های اجرایی استان باشد و آنها هم با دعوت از مدیران و فرمانداران سابق با هدف تکریم به پیشکسوتان و استفاده از خزانه افکار و تجارب دیگران استفاده کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار