نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس؛
تابناک: نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس با اشاره به هجمه‌های بسیار درباره لغو سخنرانی علی مطهری در مشهد گفت: چرا کسی درباره مسکن مهر که روی زمین مانده است و مشکل بیکاری جوانان این‌ طور یقه پاره و پیگیری نمی‌کند؟
کد خبر: ۳۳۳۵۶۷
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۳ 23 November 2016

به گزارش تابناک مرکزی، حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک، با اشاره به لغو سخنرانی علی مطهری در مشهد اظهار داشت: ما نیز با هرگونه لغو سخنرانی مخالف هستیم، اما این مسئله باید در مورد تمامی افراد این‌گونه برای دولت حساسیت ایجاد کند نه اینکه برای گروه و حزب خاصی پیگیری‌های بسیار جدی توسط دولت انجام شود.

وی با اشاره به اینکه هم‌اکنون کشور با مشکلات و شرایط بسیار سختی مواجه است، افزود: دولت به جای پرداختن به مسئله لغو  سخنرانی علی مطهری در مشهد بهتر است در مورد مشکلات اقتصادی، معیشتی و آسیب‌های اجتماعی موجود در جامعه از خود واکنش نشان دهد و با جدیت اشتغال، معیشت، تعطیلی کارخانه‌ها، رکود حاکم بر کشور، وضعیت بد اقتصادی و ناکامی در برجام که مسائل بزرگ و حاد کشوری و همه‌گیر محسوب می‌شود را پیگیری و و به آنها بپردازد.

نماینده مردم محلات و دلیجان مجلس شورای اسلامی با اشاره به آلودگی هوا و مشکلات حاد آن که منجر به تعطیلی مدارس شده و کوچک‌ترین واکنشی در این مورد از سوی دولت مشاهده نمی‌شود، تصریح کرد: چرا در زمینه مشکلات مربوط به مسکن مهر که روی زمینه مانده و همچنین معضل بیکاری جوانان به ویژه جوانان با تحصیلات دانشگاهی هیچ‌کس این گونه یقه پاره نکرده و پیگیری انجام نداده است.

حجت‌الاسلام سلیمی با اشاره به مشکلات موجود در کشور با اشاره به اینکه هم اکنون آمریکا تحریم‌های جدیدی را علیه ایران مطرح کرده، ادامه داد: علت اینکه آقایان در این مورد موضع نمی‌گیرند، جای سؤال دارد، تمامی این بی‌توجهی‌ها به مسائل بزرگ و خطیر کشور که به بحران تبدیل شده در مقابل لغو یک سخنرانی چه معنا و مفهومی می‌تواند داشته باشد، این موضع‌گیری‌ها فقط می‌تواند جریانی باشد که به دنبال منحرف کردن ذهن‌ها به موضوعات این‌چنینی و فرار از پاسخگویی به مشکلات کلان کشور باشد.

وی خاطرنشان کرد: دولت چرا نتوانست با توجه به این همه استقبال از اربعین در زمینه لغو روادید برای زائران ایرانی کاری را از پیش ببرد، این در حالی است که  اربعین چیزی بیش از یک برنامه زیارتی است و در اصل نماد قدرت آفرینی اسلام و شیعه و عامل اتحاد و همدلی مسلمانان و شیعیان منطقه است و دولت باید این مسئله را به جای پرداختن به لغو یک سخنرانی پیگیری می‌کرد تا حدود 2 میلیون و 500 هزار زائر ایرانی بتوانند از این سفر معنوی با کم‌ترین هزینه بهره‌مند شوند.

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی گفت: چرا دولت در مورد پایمال شدن حق و حقوق فرهنگیان بازنشسته مشکلات صندوق ذخیره ارزی و حقوق‌های نجومی که رسیدگی به آنها مورد تأکید رهبر معظم انقلاب است این جدیت را ندارد.

وی خاطر نشان کرد: قاچاق کالا و ارز، فقر و گرسنگی و مشکلات و آسیب‌های اجتماعی، جامعه را با مشکل و بحران مواجه کرده، دولت باید به جای پرداختن به لغو سخنرانی که یک مسئله پیش پا افتاده است و بارها برای همه گروه‌های سیاسی اتفاق افتاده، این مباحث را که اولویت کشور و مردم است مورد توجه قرار دهد.

حجت‌الاسلام سلیمی با بیان اینکه پیگیری دولت در زمینه لغو این سخنرانی در مشهد بسیار خوب است، بیان داشت: واکنش دولت نشانه توجه و پیگیری است، اما اگر بنا باشد درباره برخی موضوعات، مهم جای اهم را بگیرد، آنجا است که سؤالات بسیار زیادی برای نیروهای ارزشی و طبقات مختلف جامعه ایجاد خواهد شد و مردم خواهند پرسید که پیگیری لغو سخنرانی مهم‌تر است یا معیشت، بیکاری، درمان، آودگی هوا و... .

وی اظهار کرد: دولت با این اقدام به دنبال فرار از پاسخگویی به مسائل اصلی و مهم و به دنبال آن پر رنگ کردن مسائل فرعی به منظور منحرف کردن ذهن مردم از مسائل اصلی است و با این اقدام فقط آب در آسیاب دشمن خواهد ریخت، همان طور که هم‌اکنون شبکه‌های خارجی و بیگانه نیز به مسئله لغو سخنرانی علی مطهری در مشهد پرداخته‌اند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار