به مناسبت هفته بسیج
در کارگاه شعر مقاومت و پایداری در بخش شاعران برگزیده با موضوع مقاومت و پایداری از مریم رستمی، منا کرمی از کرمانشاه‌، حسین خزایی از شهرستان صحنه و مریم مسرور از شهرستان کنگاور تقدیر شد‌.
کد خبر: ۳۳۲۹۳۱
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۲ 22 November 2016
به گزارش خبرگزاری تابناک و به نقل از فارس در کرمانشاه، پیش از ظهر امروز کارگاه شعر و ترانه به مناسبت هفته بسیج موضوع مقاومت و پایداری در سالن آمفی تئاتر شهید آوینی با حضور جمعی از شاعران استان برگزار شد.

در کارگاه شعر و ترانه جمعی از شاعران که آثار آن‌ها به مرحله پایانی بخش داوری راه یافته بود، شعرهای خود را در قالب غزل‌، قصیده‌، رباعی و شعرنو حضور داوران خواندند که مورد نقد و بررسی داوران قرار گرفت‌.

داوران در این کارگاه از شاعران خواستند، مفاهیم تازه و استعاره در شعر مقاومت و پایداری را رویکرد کار خود قرار دهند.

حسین محجوب شاعر کرمانشاهی با سرودن شعری در وصف شهید مسعود فرشجی، گفت: خط فکری، حس و صداقت شاعر در شعر باید منعکس شود و با تمام وجود از درون شعر بگوید.

محجوب افزود: اندیشه اگر گوارا باشد شنیدن آن برای مخاطب ساده است، چرا که شعر مبهم برای شنونده قابل درک نیست‌.

گفتنی است، در کارگاه شعر و مقاومت از سازنده فیلم شاخه‌های یاس به کارگردانی قدرت‌الله پور‌حاتمی که در جشنواره فیلم اربعین که حائز رتبه برتر شده بود، تقدیر شد.

در کارگاه شعر مقاومت و پایداری دربخش شاعران برگزیده با موضوع مقاومت و پایداری از مریم رستمی، منا کرمی از کرمانشاه‌، حسین خزایی از شهرستان صحنه و مریم مسرور از شهرستان کنگاور تقدیر شد‌.

 سجاد اسدی از کرمانشاه و یزدان بابایی از شهرستان صحنه شاعران تقدیر شده از سوی هیأت داوران در این بخش بودند.

 از علی سهامی‌، امین شیرزادی‌، پیمان سلیمانی و مهسا رضایی به‌عنوان داوران شعر مقاومت و پایداری تجلیل شد.

همچنین از عوامل بازسازی واقع غدیر‌خم محمد باقری‌، فرهاد سنقری، مهدی مرادی، وحید مرادی‌، فاطمه زارعی‌، پرستو قیطرانی‌، سارا اسماعیلی‌، هانیه زنگنه و معصومه جلیلی تقدیر شد‌.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار