معاون فرهنگی جهاددانشگاهی استان همدان از فراهم آمدن شرایط ویژه ای برای دانشجویان به منظور بازدید از پایگاه سوم شکاری نوژه در هفته جوان خبر داد.
کد خبر: ۳۲۶۷۸
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۷ 09 May 2015
معاون فرهنگی جهاددانشگاهی استان همدان نیز اظهار کرد: جهاددانشگاهی همدان در سال گذشته 20 کارگاه و نشست تخصصی در حوزه ازدواج و شیوه های انتخاب همسر برگزار کرده است. 

به گزارش ایسنا؛ "جواد تهذیبی" تصریح کرد: این کارگاه ها در هفت دانشگاه استان همدان برگزار شد که خروجی بسیار خوبی داشت به گونه ای که دانشجویان همچنان پیگیر برگزاری و تداوم این کارگاه ها هستند. 

وی افزود: جهاددانشگاهی در سال گذشته کارگاهی در قالب آشنایی جوانان با فضای مجازی و دوستی های اینترنتی و عواقب آن برگزار کرده و این کارگاه ها سلسله وار خواهد بود. 

تهذیبی خاطرنشان کرد: در هفته جوان برنامه های مختلفی ویژه دانشجویان برگزار خواهیم کرد که از جمله آنها فراهم کردن شرایط ویژه ای برای دانشجویان به منظور بازدید از پایگاه سوم شکاری نوژه است که برنامه ریزی های لازم در این زمینه انجام خواهد گرفت. اعضاء مشاوران جوان فرمانداری در هفته جوان آغاز بکار می کنند 

مدیر روابط عمومی فرمانداری همدان نیز وجود سامانه ارتباطی 30006399 را پل ارتباطی جوانان با فرمانداری اعلام کرد و گفت: جوانان می توانند از طریق این سامانه پشنهادات خود را اعلام کنند. 

"علیرضا بابایی" اظهار کرد: اعضای جدید مشاوران جوان فرمانداری همدان همزمان با هفته جوان فعالیتشان را به طور رسمی آغاز خواهند کرد. 

وی پیشنهاد کرد: کتاب 23 نفر که از آن رونمایی شده برای هفته جوان بین جوانان توزیع شود و این موضوع باید مورد توجه دستگاه هایی باشد که برنامه های وسیعی، ویژه این هفته دارند.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار