سرپرست بیمه سلامت کرمانشاه خبر داد
سرپرست بیمه سلامت استان کرمانشاه از ارائه خدمات بیمه سلامت در 24 دفتر پیشخوان خدماتی کرمانشاه خبر داد و گفت: طی سال‌جاری با اضافه شدن هشت دفتر پیشخوان برای خدمات‌‌رسانی بیمه سلامت در استان این مراکز به رقم 32 می‌رسد.
کد خبر: ۳۱۹۷۲۲
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۱ 29 October 2016
به گزارش تابناک و به نقل از فارس،کیومرث مظفری اظهار داشت: اکنون بیش از یک‌میلیون و 200 هزار نفر جمعیت استان کرمانشاه زیرپوشش بیمه سلامت قرار دارند که از این تعداد حدود 600 هزار نفر را افراد روستایی و عشایر استان تشکیل می‌دهد.

به گفته این مسؤول، سازمان بیمه سلامت با بیش از 98 درصد از پزشکان در مراکز بهداشتی و درمانی اقصی نقاط استان کرمانشاه آماده خدمات‌رسانی شامل ویزیت پزشک عمومی، آزمایشگاه، رادیولوژی، بهداشت دهان و دندان، تخصیص داروهای مکمل است.

سرپرست سازمان بیمه سلامت استان کرمانشاه با اشاره به اینکه پزشکان در طول سال وظایف متعددی از جمله بازدید از روستاها و مناطق محروم را در دستور کار دارند، افزود: روستائیان و عشایری که به بیمارستان دولتی مراجعه می‌کنند 97 درصد بیمه را دولت و سه درصد هزینه‌های درمانی را این بیماران پرداخت می‌کنند.

مظفری تصریح کرد: شهروندان ساکن شهر کرمانشاه در حال حاضر چهار درصد از هزینه‌های بیمه سلامت را می‌پردازند و دولت نیز 94 درصد آن را پرداخت می‌کند.

مظفری با اشاره به شناسایی یک‌هزار و 70 نفر بیمار خاص در استان، بیان کرد: بیماران هموفیلی، تالاسمی، ام.اس، دیالیزی و پیوند کلیه تحت پوشش بیمه سلامت هستند و بیش از 95 درصد هزینه‌های درمانی آن‌ها در تعهد بیمه سلامت است.

به گفته این مسؤول، سازمان بیمه سلامت استان در سال 94 برای ارائه خدمت به کل بیمه شدگان با یک‌هزار و هشتاد پاراکلینیک، آزمایشگاه و رادیولوژی قرارداد منعقد کرد و بابت هزینه‌های درمانی بیمه شدگان استان بیش از 3 هزار و 500 میلیارد ریال در سال قبل پرداخت شد.

سرپرست سازمان بیمه سلامت استان کرمانشاه اظهار داشت: در راستای تسریح در خدمت‌رسانی به بیمه‌شدگان در استان کرمانشاه با 24 دفتر پیشخوان خدماتی قرارداد منعقد شده است و به زودی با اضافه شدن 8 مرکز جدید تعداد سازمان‌های خدماتی بیمه سلامت در استان به 32 مورد می‌رسد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار