سخنان مهم و انتقادی فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج)؛
فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) امروز در سخنانی به انتقاد از برخی مدیران ناکارامد پرداخت؛ سخنانی که می توانند بازگوکننده وضعیت بغرنج برخی مدیریت ها در خوزستان باشد که چرخ توسعه در خوزستان را متوقف و یا کند می کنند.
کد خبر: ۲۹۶۳۰۴
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۲ 14 September 2016
فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) امروز در سخنانی به انتقاد از برخی مدیران ناکارامد پرداخت؛ سخنانی که می توانند بازگوکننده وضعیت بغرنج برخی مدیریت ها در خوزستان باشد که چرخ توسعه در خوزستان را متوقف و یا کند می کنند.

سردار شاهوارپور امروز  در ماهشهر گفت: در بندر ماهشهر که قطب اقتصادی است مشکلاتی وجود دارد که انسان از بیان آن ها سردرد می گیرد، در بعضی از مناطق این شهرستان محرومیت بیداد می کند، بعضا می گوییم ای کاش اینجا قطب اقتصادی نبود چراکه دیدن این محرومیت ها در کنار این صنایع سخت است. فرمانده سپاه حضرت ولیعصر استان خوزستان ادامه داد: بیشتر مدیران صنایع ماهشهر پروازی هستند و بسیاری از کارکنان این صنایع را غیربومی ها تشکیل می دهند این مسائل نگرانی ایجاد می کنند، ما اهل مخفی کاری نیستیم که در مراسمات از عملکرد مدیران تعریف کنیم و از آن سو مردم در سختی باشند.

وی ادامه داد: باید کاری کنیم که عدالت موردنظر جمهوری اسلامی در همه جای خوزستان از جمله ماهشهر پیاده شود جز این هرکس بخواهد از  شرایط سوء استفاده کند، جایی در بین مردم ندارد و خود مردم او را طرد می کنند.

وی تصریح کرد: برخی می آیند  به نام نظام، به نام دولت  و به نام مردم مسئولیت می گیرند و با بی توجهی نسبت به مشکلات منطقه هر شش ماهی یکبار می آیند به شرکت تحت مدیریت خود سر می زنند و کاری به کار مردم رنج دیده ندارند، این یک جنایت است.

فرمانده قرارگاه امنیتی حضرت ابوالفضل(ع) عنوان کرد: کار این مدیران بدتر از ضد انقلاب است، تکلیف ضد انقلاب مشخص است چون با اسلحه می آید و با اسلحه هم جوابش را می گیرد ولی این ها به صورت پوششی می آیند و خیانت می کنند.

سردار شاهوارپور تاکید کرد: برخی با این کارها چوب لای چرخ حرکت نظام می گذارند و می خواهند نظام را ناکارآمد جلوه دهند و مردم را از نظام مقدس جمهوری اسلامی نا امید کنند.

فرمانده سپاه استان خوزستان تصریح کرد: یکی از کارهایی که انجام خواهیم داد این است که در شورای اداری و شورای تامین  استان مسئولین را می آوریم و از آن ها جواب می خواهیم ، اگر یک مدیرکل یا مسئول استانی نتواند پاسخگوی  مشکلات حوزه مربوطه باشد با استاندار برای عزل این مدیر بی کفایت رایزنی می کنیم چراکه مردم نباید تاوان بی عرضگی برخی مسئولین را پس بدهند.

وی ادامه داد: این ها مسائلی است که در حوزه تفکر انقلابی و بسیجی جای دارد، نه اینکه برخی بخواهند بریزند به خیابان ها و هرج و مرج ایجاد کنند، بلکه باید مدیریت ها به نحوی باشد که مشکلات مردم کم شود.

* ضرورت تغییر مدیران ناکارامد

به گزارش تابناک خوزستان، این سخنان مهم فرمانده سپاه حضرت ولیعصر از آنجا حائز اهمیت است که وجود مدیریت های ناکارامد در استان خوزستان، از مهمترین عوامل عقب افتادگی ها و رکود در عرصه توسعه استان به شمار می آید. وجود مدیران ناکارامد، بی انگیزه و پشت میز‌نشینی که نه زحمت به میان مردم رفتن بخود می دهند، نه از درد مردم آگاهند و نه تحرک و تلاشی برای بهبود شرایط از خود نشان می دهند زیبنده و شایسته مردم محروم خوزستان نیست.
مردم خوزستان همیشه از خود نجابت نشان داده و در عرصه های مختلف دفاع از نظام و انقلاب پیشقدم بوده اند اما به احترام همین مردم نباید اجازه ادامه کار و میدان داری به مدیران ناکارآمدی که صرفا بر اساس برخی روابط در دولت های مختلف روی کار می آیند داده شود.

خوزستان در زمینه های مختلفی چون آب شرب، فاضلاب، محیط زیست، بیکاری و...شرایط نامناسبی دارد که البته این دولت میراث دار این قبیل مشکلات است اما هنوز هم شاهد حضور مدیرانی هستیم که توان و انرژی و انگیزه رفع این مشکلات را ندارند.

به نظر می رسد دولت بیش از این فرصت را از دست ندهد و با بکارگیری مدیرانی توانمند و انرژی و با انگیزه که خود را بدهکار مردم(و نه طلبکارآنان) بدانند رکود حاکم بر عرصه مدیریتی بخش های مختلف استان را از بین ببرند و همه ی بار کارهای ریز و درشت استان گردن شخص استاندار نیفتد و همه مدیران استان خود را مدیون مردم و خدمتگزار آنان دانسته و به میدان بیایند. 

غیبت مدیران در محل کار و یا حضور مدیران پروازی و ادامه کار مدیران ناکارامد، فرصت سوزی از نظام و دولت و هزینه از جیب مردم استان است.

ضمن آنکه باید توجه کرد با همه شیطنت ها و توطئه هایی که دشمنان انقلاب و میهن اسلامی عزیزمان در سر دارند حضور مدیران ناکارامد و فرصت سوز می تواند تبعات اجتماعی و حتی امنیتی داشته باشد و وظیفه مسؤلان و دولت و دیگر بخش های حاکمیتی و متعهد به نظام، شتاب در فعالیت ها، کنارزدن مدیران ناتوان و تزریق خون انگیزه و خلاقیت و انرژی به مدیریت بخش های مختلف استان است.

در این زمینه همه متولیان امور و نمایندگان مجلس نیز می بایست در زمینه تغییر مدیران
ناکارامد با استاندار همراهی کرده و شاهد بهبود وضعیت مردم خوزستان باشیم.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار