استاندار کرمانشاه:
استاندار کرمانشاه گفت: شناسایی به موقع و از بین بردن تعدادی از افراد گروهک تکفیری تروریستی داعش در کرمانشاه موفقیتی بزرگ برای دستگاه امنیتی، نیروی انتظامی و دستگاه قضایی استان است.
کد خبر: ۲۷۹۸۵۱
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۵ 17 August 2016

به گزارش تابناک در کرمانشاه؛ دکتر اسداله رازانی امروز در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان با تبریک سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی و همچنین سالروز شکست حصر پاوه به فرمان حضرت امام خمینی(ره) با اشاره به برنامه ریزی های صورت گرفته توسط گروهک تکفیری داعش برای اقدامات تروریستی در کشور افزود: خوشبختانه نیروهای امنیتی، اطلاعاتی و انتظامی موفق شدند که طی یک عملیات اطلاعاتی بسیار موفق این افراد را به موقع شناسایی و به هلاکت برسانند.

وی با بیان اینکه اهداف شوم این افراد با یک کار خوب اطلاعاتی مهار شد، اظهار داشت: طی شب گذشته و امروز سربازان گمنام امام زمان (عج) به همراه بخش آگاهی نیروی انتظامی به تعقیب گروهک داعش " که از مرز عراق وارد استان شده بودند" پرداختند و با یک کار اطلاعاتی خیلی دقیق موفق شدند که این افراد تروریست را شناسایی و مورد هدف قرار دهند.

وی با بیان اینکه این موضوع دیروز در جلسه شورای تامین استان مورد بررسی و پیگیری قرار گرفت در ادامه گفت: یکی از فرماندهان گروهک داعش در بین کشته شده هاست که قبلاً به دروغ مرگ آن اعلام شده بود و حتی برای این فرد مراسم ختم نیز گرفته بودند.

رئیس شورای تامین استان ادامه داد: همچنین افراد گروهک داعش که در یکی از مناطق کرمانشاه مستقر شده بودند توسط اداره اطلاعات شناسایی و این افراد نیز مورد هدف قرار گرفتند و به هلاکت رسیدند.

استاندار کرمانشاه همچنین با اشاره به شناسایی تمام عناصر حادثه سرقت مسلحانه از طلافروشی شهرستان سرپل ذهاب و شهادت یکی از مامورین نیروی انتظامی در این حادثه طی چند روز گذشته گفت: تمامی عناصر این حادثه نیز شناسایی و دستگیر شدند لذا جا دارد این سه موفقیت بزرگ که با عنایات خدای متعال و تلاش های ایثارگرانه نیروهای اطلاعاتی انتظامی و قضایی حاصل شده را ارج نهیم و همواره سپاسگزار این افراد خدوم باشیم که امنیت آسایش و آرامش را برای هم استانی های عزیز به ارمغان می آورند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار