مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل گفت: افزایش قیمت برنج طی هفته‌های گذشته در استان به منزله گران‌فروشی نیست.
کد خبر: ۲۵۳۰۹۷
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۳ 29 June 2016

به گزارشخبرنگار مهر،حسین نجف زاده در جمع خبرنگاران در خصوص دلایل عدم ورود تعزیرات حکومتی به موضوع افزایش دو برابری قیمت برنج تصریح کرد: در واقع افزایش قیمت به دلایل مختلف ایجاد شده و به معنی گران‌فروشی نیست.

وی افزود: تعزیرات حکومتی با هر نوع گران‌فروشی برخورد می‌کند اما افزایش قیمت در کل بازار مشاهده می‌شود و در این خصوص تعزیرات نمی‌تواند دخالت کند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان با تأکید به برخورد با هرگونه تخلف و گران‌فروشی در برنج ادامه داد: ما حتی فاکتور فروشندگان را به کررات بررسی کردیم و مشاهده شده که قیمت اولیه خرید بالا است و فروشنده گران نمی‌فروشد.

نجف زاده با اشاره به اینکه سه قیمت مصوب، ارشادی و متعارف در هر کالا وجود دارد، تأکید کرد: در صورتی که مصادیقی از گران‌فروشی اطلاع‌رسانی شود برخورد خواهیم کرد.

وی با اشاره به قاچاق برنج توسط مرزنشینان از تشکیل چهار پرونده خبر داد و تأکید کرد: در وضعیتی که مصرف داخل استان ۴۵ هزار تن است، مرزنشینان رقم قابل‌توجهی برنج وارد می‌کنند که در واقع مصرف نشده و از استان خارج می‌شود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان افزود: لازم است در امر واردات برنج تجار ورود کرده و با تسهیلات خاص نسبت به خارج کردن برنج از استان از شیوه‌های رسمی و قانونی اقدام کنند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار