سرمربی تیم فوتبال شهرداری اردبیل گفت: تا این لحظه هیچ پیشنهادی برای پذیرفتن سرمربیگری تیم فوتبال ساپیا به من نشده است.
کد خبر: ۲۵۱۱۱
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۲ 19 April 2015
محمدعلی ربیعی در گفت‌وگو با فارس در اردبیل اظهار کرد: هنوز برای فصل بعد هیچ تصمیمی نگرفته‌ام و نمی‌خواهم اتفاقات فصل گذشته تکرار شود چراکه بعد از دو بازی باقی‌ مانده لیگ دسته یک در این زمینه تصمیم‌گیری خواهم کرد.

وی افزود: بنده دوست دارم هر کجا باشم برای تیم در حد امکان و وسع شرایط و امکانات فراهم آید تا بتوان نتیجه‌گیری خوبی را انجام داد.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری اردبیل با بیان اینکه شانس صعود به لیگ برتر را از دست نداده‌ایم و قطعا اگر قرار باشد به لیگ برتر صعود کنیم قصد تثبیت جایگاهمان را خواهیم داشت، گفت: به غیر از برخی استثناها مثل تیم گل‌گهر حضور در لیگ برتر شرایط خاص خود را می‌طلبد که همه این امکانات باید فراهم آمده و ارکان تیم اعم از بازیکن، سرمربی، تماشاگر، رسانه، بودجه و امکانات، همبستگی‌ها و تعامل و رفاه دست به دست هم دهند تا اتفاق مبارکی در این حوزه رخ دهد.

ربیعی با اشاره به شرایط سخت و دشوار پروازهای اردبیل و اعزام تیم در اغلب موارد به صورت زمینی برای انجام مسافرت‌ها و خستگی‌های ناشی از آن تصریح کرد: همه این شرایط امسال دست به دست هم داد تا به رغم برخی کاستی‌ها تیم همچنان با ثبات در بالای جدول مبارزه کند.

وی ادامه داد: تیم شهرداری اردبیل متعلق به شهر اردبیل و مجموعه شورای شهر و شهرداری است و همه اعضای شورا نیز حامی این تیم هستند و بعید به نظر می‌رسد این تیم واگذار شود.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری اردبیل ضرورت برقراری عدالت را در حضور و انجام بازی‌ تیم‌ها به صورت دوره‌ای و با همدیگر یادآور شد و بیان کرد: اگر قرار باشد لیگ یک، تک گروهی و با حضور 20 تیم انجام شود باید همه تیم‌ها در کوران مسابقات رقابت نفس‌گیری را با هم داشته باشند.

ربیعی با رد شایعاتی مبنی بر پیشنهاد تیم سایپا به وی به عنوان سرمربی فصل آینده گفت: بنده سایپا را خانه خود می‌دانم و بیش از هفت سال در سمت‌های مختلف در این تیم حضور داشتم و روزهای خوشی را همراه با علی دایی در این تیم داشتیم اما پیشنهادی از این تیم به من نشده است که بخواهم بازار گرمی کنم.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری اردبیل بیان کرد: هنوز برای ماندن در تیم شهرداری اردبیل در فصل آینده تصمیم نگرفته‌ام و قرار است بعد از دو بازی پیش‌رو با مسئولان نشست‌هایی را انجام دهیم تا توافقات نهایی شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار