مدیر عامل باشگاه پاس همدان گفت: اشتباه مدیریت قبلی در نحوه عقد قرارداد با بازیکنان ضرر بزرگی به این باشگاه تحمیل کرد.
کد خبر: ۱۸۱۰۳۶
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۹ 15 February 2016
 مدیر عامل باشگاه پاس همدان گفت: اشتباه مدیریت قبلی در نحوه عقد قرارداد با بازیکنان ضرر بزرگی به این باشگاه تحمیل کرد.

به گزارش ایرنا،حسن عزیزی اظهار کرد: مدیریت قبلی باشگاه ناخواسته و بدون توجه به بند قرارداد مالی بازیکنان، با نفراتی همچون محسن آذرباد و سعید خردمند قراردادی منعقد کرد که در یکی از بندها آمده بود که اگر این دو بازیکن زیر 30 درصد دریافتی داشته باشند امکان فسخ یک طرفه وجود دارد.

وی اضافه کرد: در حالیکه باشگاه روی توانایی این دو مهاجم برای نیم فصل دوم حساب باز کرده بود اما هر دو با استفاده از این بند قرارداد، بدون اینکه باشگاه در جریان اقدام آنها قرار گیرد، به صورت یک طرفه قرارداد خود را فسخ و راهی تیمی دیگر شدند.

عزیزی بیان کرد: به هر حال ندانسته و ناخواسته در زمان مدیریت قبلی این قرارداد منعقد شده و حالا تاوان این اقدام مبتدی را می دهیم.

وی افزود: جدایی هر دو مهاجم آسیب جدی به بدنه تیم زده است چرا که در نبود آنها، اکنون چند مهاجم مصدوم داریم و این وضعیت خط حمله ما را برای گلزنی آزار می دهد.

وی در پاسخ به شایعه اختلاف خود با اکبر محمدی سرمربی تیم پاس گفت: اختلاف در دیدگاه و سلیقه همواره در هر خانواده ای وجود دارد اما اینطور نیست که قابل حل نباشد و مهم این است که اکنون در کنار یکدیگر برای موفقیت پاس در تلاش هستیم.

وی اضافه کرد: ما از نیم فصل دوم فقط یک برد کسب کرده ایم و همه از این نتیجه نا راضی هستند، هر چند در برابر حریفان موقعیت های پرشماری داشتیم و بی دقتی نفرات باعث شد تا به بردهای بیشتر دست پیدا نکنیم.

وی افزود: به توانمندی کادر فنی اعتقاد کامل دارم و انتظار دارم بازیکنان نیز با دقت عمل بیشتری در جهت رسیدن به گل تلاش کنند چرا که آنها نیز در طول هفته ساعت ها در این هوای سرد تمرین می کنند و نباید این زحمات را در 90 دقیقه بازی و اشتباهات فردی از دست بدهند.

مدیرعامل باشگاه پاس بیان کرد: تمامی امکانات لازم برای نتیجه گیری تیم پاس مهیا است و هیات مدیره نیز همواره سعی داشته به موقع مطالبات بازیکنان را پرداخت کند منتهی این انتظار هم داریم که بازیکنان پاس را به پیروزی های بیشتری برسانند و مردم را دلشاد کنند.

وی با قدردانی از رویکرد حمایتی مسوولان همدان از تیم پاس، گفت: حمایت همه جانبه محمدناصر نیکبخت استاندار و رئیس هیات مدیره باشگاه و نیز سایر اعضای هیات مدیره از ورزش قهرمانی و حرفه ای استان همدان بویژه تیم پاس همواره تداوم داشته و در حد توان و بضاعت استان، منابع مالی لازم را تامین کرده اند.

وی خاطرنشان کرد: پاس هم اکنون آبروی فوتبال استان همدان است و باید تلاش شود تا این تیم با پیدا کردن مسیر صعودی خود در جدول، بقا در مسابقات امسال را تضمین کند.
تیم پاس هم اکنون با 24 امتیاز در رده نوزدهم جدول رده بندی لیگ دسته اول فوتبال کشور قرار دارد.

پاسی ها در چارچوب هفته بیست و ششم لیگ دسته اول فوتبال کشور میهمان پارسه تهران هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار