نشست اعضای شورای مرکزی حزب اعتماد ملی سید حمایت میرزاده
شهرستان گرمی گرچه از استعدادهای بالقوه فراوانی برخورداراست ولکن، با کمال تاسف، مردم تلاشگر این منطقه همچنان از محرومیت رنج می برند و این شهرستان تنها ازطریق برنامه های خاص می تواند از بن بست خارج شود ...
کد خبر: ۱۸۰۶۲۰
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۷:۴۵ 14 February 2016

در ادامه ی نشست اعضای شورای مرکزی حزب اعتماد ملی با کاندیداهای مورد نظر خود در انتخابات دهم مجلس شورای اسلامی دراستان اردبیل، نشست اعضای این حزب با سید حمایت میرزاده، کاندیدای مجلس دهم از حوزه ی انتخابیه ی گرمی برگزار شد.

به گزارش تابناک اردبیل، درابتدای این نشست، دبیرحزب اعتماد ملی دراستان اردبیل ، با اشاره به جایگاه خوب آقای میرزاده دراذهان عمومی، به ویژه فرهنگیان آگاه استان از دوران عهده داری مسئولیت آموزش وپرورش استان از سوی وی، حساسیت درپیگیری مسائل ومشکلات فرهنگیان عزیز را ازامتیازات آن دوره برشمرد و گفت : شما ازمدیران توانمند و چهره های شناخته شده استان بوده و تعلق خاطر خاصی نسبت به استان و خاستگاه خود دارید.

میرزاده: از نظر سیاسی، میانه رو و اعتدال گرا هستم / جوادی: الحاق به منطقه ی آزاد تجاری ، تنها راه خروج شهرستان گرمی از بن بست است

دکترسید مهدی جوادی، شهرستان گرمی را از مناطق محروم استان عنوان کرد و افزود:  شهرستان گرمی گرچه از استعدادهای بالقوه فراوانی برخورداراست ولکن، با کمال تاسف، مردم تلاشگر این منطقه همچنان از محرومیت رنج می برند و این شهرستان تنها ازطریق برنامه های خاص می تواند از بن بست خارج شود و دراین باره می توان گفت که الحاق این شهرستان به منطقه آزاد تجاری ، تنها راه خروج این منطقه ازبن بست است و دراین باره، کوتاهی دولت مردان و نمایندگان استان درمجلس نهم، آن را با مشکل مواجه ساخت.

وی افزود: صنعت گردشگری مرزی از دیگر اولویت های گرمی می تواند باشد و وجود آب و هوای مناسب، پوشش گیاهی و جنگلی ، کوهستانی بودن منطقه، رودخانه مرزی بالهارود ، آثارمنحصربه فرد تاریخی ازدوره ی اشکانی ، می تواند ازپتانسیل های موثر در توسعه ی گردشگری دراین منطقه باشد.

در این نشست، سید حمایت میرزاده، ایجاد منطقه ی آزاد تجاری درشهرستان گرمی را از ضرورت ها دانسته و افزود: امور مختلف با برنامه باید پیش رود نه این که همانند دولت قبل، اجرای بیشتر امور درپله ها و سکوها امضاء شود و دراین باره، می بایست جلوی عوام فریبی ها را گرفت و نیز، بر رسانه ی ملی واجب است که دراین باب ایفای نقش نماید و دراین میان، توسعه ی صنایع دستی و کشت محصولات مهم و استراتژیک همچون پنبه، زعفران، قارچ وبرنج ، از امور اولویت دار در توسعه ی شهرستان گرمی بوده و دراین زمینه، می بایست هر روستا در تولید محصولی خاص شهرت یابد و برای وصول به این امر ، شایسته است که اندیشه ها تغییر یابد و در واقع ، هرخانه، به کارخانه ای تولید کننده تبدیل شود.

مدیرکل اسبق آموزش وپرورش استان دراین نشست، با اشاره به مشکلات فرهنگیان دردولت روحانی، منشا بیشتر این مشکلات را تیم مدیریتی وزارت مربوطه عنوان کرد و گفت: بخش های مختلف امرتعلیم و تربیت به متخصصین امر و افراد مجرب درآن حوزه باید سپرده شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود، پیرامون گرایش سیاسی خود ابراز داشت:ازنظر سیاسی، میانه رو بوده و از همه اقشار و گروه های سیاسی که مرا مورد حمایت قرارخواهند داد ، سپاسگزارم. این مدرس دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی، با اعلام این نکته که با تکیه بر صداقت وارد این میدان شده و در مقابل انتخاب مردم خاشعم افزود:به همه طرفداران خود توصیه می کنم که براساس آگاهی به انتخابات ورود کرده ونماینده خویش را انتخاب نمایند. دراین میان، پیشنهاد دادم برای کاهش هزینه ها واستفاده بهینه از زمان، کاندیداها با هم به دیدار مردم بروند.

به گزارش تابناک اردبیل، کاندیدای مجلس دهم از گرمی، با سنگین دانستن وظایف نمایندگی مردم در خانه ملت گفت: اگر انتخاب شوم نگاه یکسانی نسبت به شهر و روستا داشته و درمدیریت ها، قابلیت و توان مدیریتی افراد می بایست مورد نظر قرار گیرد و طبیعتا درصورت تساوی توانمندی ها، نیروهای بومی از اولویت لازم برخوردار خواهد بود.

او همچنین، درپاسخ به تکیه ی دولت مردان استان به نیروهای بازنشسته و غیرمتخصص در استان نیز گفت:بی گمان می بایست ازظرفیت های نیروهای جوان حداکثر بهره را برد و باز نشستگان هم بیشتر در جایگاه های مشاوره مورد استفاده قرارگیرند.

میرزاده: از نظر سیاسی، میانه رو و اعتدال گرا هستم / جوادی: الحاق به منطقه ی آزاد تجاری ، تنها راه خروج شهرستان گرمی از بن بست است

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار