فرماندار شهرستان نهاوند گفت: در دهه فجر 33 پروژه با 18 میلیارد تومان در شهرستان نهاوند افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود.
کد خبر: ۱۷۲۸۷۶
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۶ 31 January 2016

فرماندار شهرستان نهاوند گفت: در دهه فجر 33 پروژه با 18 میلیارد تومان در شهرستان نهاوند افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود.

به گزارش ایسنا، "کریم حمیدوند" در جمع خبرنگاران با اشاره به مهمترین و شاخص‌ترین این پروژه‌ها اظهار کرد: گازرسانی به ۱۴ روستای نهاوند با اعتباری افزون بر ۳۰ میلیارد ریال، مقاوم‌سازی هزار و ۵۰۰ واحد با اعتباری افزون بر ۴۰ میلیارد ریال و پروژه مدرسه استثنایی بخش خزل با اعتبار ۴۵۰ میلیون تومان افتتاح می‌شوند.

برگزاری ۶۲۰ عنوان برنامه ویژه دهه فجر در نهاوند

حمیدوند با اشاره به برگزاری ۶۲۰ عنوان برنامه ویژه دهه فجر در شهرستان نهاوند عنوان کرد: نواختن زنگ انقلاب در مدارس، دیدار مدیران با امام جمعه نهاوند، سخنرانی در مساجد، اهدای خون توسط کارکنان ادارات، افتتاح پروژه‌ها، اعزام گروه بهداشتی و درمانی به مناطق محروم، انجام ویزیت رایگان و برگزاری نخستین جشنواره موسیقی سنتی استانی در نهاوند از شاخص‌ترین برنامههای دهه فجر است.

وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی دستاورد خون هزاران شهید والامقام، ایثار رزمندگان و جانبازی‌های فرزندان غیور این مرز و بوم است و ایام دهه فجر بهترین فرصت برای بازگویی این دستاوردهای ارزشمند و تاریخی به نسل جوان و نوجوان به‌شمار می‌رود.

وی افزود: مردم سرمایه‌ای بسیار عظیم برای نظام جمهوری اسلامی ایران محسوب می‌شوند و هر زمان نظام به حضور مردم نیاز داشته به‌ خوبی درصحنه حاضر شده و نقش بسیار مهمی ایفا کرده‌اند.

اجرای برجام حادثه‌ای تاریخی برای مردم ایران بود

فرماندار نهاوند در بخش دیگری گفت: کشور با پشتیبانی و حمایت‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی، تدبیر دولت و تلاش‌های مردان دیپلماتیک، در مبارزه با قدرت‌های جهانی پیروز شد و حادثه‌ای تاریخی برای مردم ما رقم زده شد.

وی اظهار کرد: این رخداد عظیم که همواره با رهنمودهای رهبر معظم انقلاب همراه بوده بسیار مهم است و از نظر جهانی به اهمیت آن پرداخته شده است.

وی افزود: البته همه باید با همدلی و وحدت دولت را در این زمینه یاری کنند تا با برنامه‌ریزی‌های لازم بتواند جوابگوی نیازهای مردم باشد و انقلاب اسلامی را بیش از گذشته به آرمان‌های خود نزدیک کند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار