معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي استان از مصالحه 80 درصدي پرونده هاي ارجاعي به دواير مشاوره کلانتري هاي استان کرمانشاه در 9 ماهه امسال خبرداد.
کد خبر: ۱۶۰۷۹۳
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۴ 09 January 2016
معاون اجتماعي فرماندهي انتظامی استان از مصالحه 80 درصدی پرونده های ارجاعی به دواير مشاوره کلانتری های استان کرمانشاه در 9 ماهه امسال خبر داد.

به گزارش تابناک کرمانشاه، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمدرضا آمويی گفت: امنيت رواني و اجتماعي جامعه، ازاهم وظايفي است که نيروي انتظامي به عنوان نيروي تامين کننده در سطح جامعه به آن مي پردازد.

وي ادامه داد: نيروي انتظامي بر اساس قانون، مسئول مبارزه با جرائم و ناهنجاري هاي اجتماعي با رويکرد جامعه محوري و با اتکاء به علوم جديد،گام هاي بلندي به سوي مقابله باعلل وقوع و فراواني جرم در جامعه برداشته است.

سرهنگ آمويی با اشاره به راه اندازي مراکز مشاوره درخصوص جامعه محوري پليس، گفت: با اين عمل، نگاه مردم به پليس از يک عامل امر و نهي به عنصري مشاور و مهربان تغيير پيدا کرده است.

معاون اجتماعي انتظامی کرمانشاه با بيان اينکه در 9 ماهه امسال، با تلاش كارشناسان مرکزمشاوره و دوائر مددکاري کلانتري ها، پنج هزار و 454 نفر از خدمات مشاوره بهره مند شدند، تصريح کرد: طي اين مدت، 80 درصدي پرونده هاي ارجاعي به دايره مشاوره و مددکاري در سطح كلانتري هاي استان به مصالحه ختم و از ارجاع آنها به مراجع قضائي جلوگيري شده است.

سرهنگ آمويی با اشاره به افزايش 10درصدي ورودي پرونده ها و مصالحه در مراکز مشاوره نسبت به مدت مشابه سال قبل، گفت:واحدهاي مشاوره كلانتري ها در دو شيفت صبح و عصر پاسخگوي سوالات و مشكلات شهروندان درحوزه خانوادگي،حقوقي و آسيب هاي اجتماعي هستند.

شهروندان مي توانند همه روزه در ساعات اداري به اين واحدها مراجعه و از خدمات رايگان مشاوره پليس بهره مند شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار