نماینده مردم طالقان، نظرآباد، ساوجبلاغ و چهارباغ در مجلس شورای اسلامی گفت: تقویت تعاونی‌ها روشی مؤثر برای مشارکت مردم در اقتصاد است تا مردم اثرگذاری خود را در کشاورزی، صنایع و معادن داشته باشند.
کد خبر: ۱۱۶۱۷۷۳
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۵ 08 April 2024

به گزارش «تابناک البرز» علی حدادی، نماینده مردم طالقان، نظرآباد، ساوجبلاغ و چهارباغ در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: آنچه که باید در بخش زیرساخت‌های اقتصادی از جمله بخش آب و برق انجام شود که مهم و مورد تأکید در جهش تولید است، دولت اقداماتی داشته و در دست اقدام دارد که نیازمند زمان است.

وی با اشاره به فرمایشات اخیر رهبر معظم انقلاب در دیدار با سران قوا، جمعی از مسئولان، کارگزاران نظام، چهره‌های اجتماعی، سیاسی و فرهنگی بیان کرد: رهبر معظم انقلاب بر مدیریت زمان تأکید داشتند، بنابراین باید توجه و دقت لازم در این زمینه صورت گیرد. آسیب‌ها باید به‌درستی شناسایی و نسبت به رفع نارسایی‌ها اقدامات لازم انجام شود، چراکه توجه به زیرساخت‌ها زمان‌بر است.

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی طالقان، نظرآباد، ساوجبلاغ و چهارباغ با اشاره به اینکه تلخی‌ها و شیرینی‌های اقتصادی از سوی رهبر معظم انقلاب در دیدار با کارگزاران نظام مطرح شد، گفت: برای گرانی و افزایش قیمت‌ها باید فکر اساسی صورت گیرد و از سوی دیگر باید در بخش مهم مشارکت مردمی بسترهای لازم در جهش تولید ایجاد شود.

وی یادآور شد: چنانچه رهبر معظم انقلاب اشاره فرمودند در آمایش سرزمین، ظرفیت‌های خوبی داریم به‌ویژه نیروی انسانی کارآمد و دانش‌بنیان باید این امور مهم را مدنظر قرار داد. توجه به روش‌ها و تاکتیک‌هایی که می‌تواند مردم را به معنای واقعی به مشارکت در تولید و اقتصاد سوق دهد نیز باید مورد توجه قرار گیرد.

نماینده طالقان، نظرآباد، ساوجبلاغ و چهارباغ در مجلس شورای اسلامی گفت: حمایت دولت به جهت تسهیل‌گری برای مشارکت مردم در اقتصاد و جهش تولید می‌تواند تأثیرگذار باشد و رهبر معظم انقلاب انتظاری که از دولت داشتند می‌تواند در این زمینه با فراخوان‌ها اقدامات لازم را داشت که رئیس‌جمهور نیز در این زمینه تأکید داشتند.

وی یادآور شد: امروز باید در بخش معیشت دقت و توجه جدی داشت ضمن آنکه تقویت تعاونی‌ها روشی مؤثر برای مشارکت مردم در اقتصاد است تا مردم اثرگذاری خود را در کشاورزی، صنایع و معادن داشته باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار