مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری کردستان همراه مدیرکل تعزیرات حکومتی استان و نماینده ستاد نوروزی نظارت بر بازار در استان از میدان میوه و تره بار سنندج دیدن کردند.
کد خبر: ۱۱۵۸۱۵۳
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۲ 10 March 2024

به گزارش تابناک کردستان، هادی روشن، مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری کردستان در حاشیه این بازدید اظهار کرد: در راستای رفاه مردم استان در ماه رمضان و عید نوروز همراه مدیرکل تعزیرات حکومتی و سایر مدیران در دستگاه‌های ذی‌ربط از میدان میوه و تره‌بار سنندج بازدید شد.

وی ادامه داد: ما به‌دنبال ساماندهی و تنظیم بازار در حوزه هستیم، زیرا اکنون مدیریت بازار میوه و تره‌بار در سنندج به شیوه سنتی انجام می‌شود.

او بیان کرد: با توجه به مدیریت سنتی بازار میوه و تره‌بار در سنندج ضروری است اجرای طرح هوشمندسازی این بازار در کردستان در اولویت کاری قرار گیرد.

روشن با تاکید بر لزوم نظارت بر قیمت‌ها گفت: غرفه‌داران در بحث قیمت‌ها و کیفیت محصولات باید توجه ویژه‌ای داشته باشند و قیمت‌ها براساس درجه‌بندی محصولات ارائه شود.

وی همچنین اظهار کرد: اکنون از نظر کمی و کیفی در حوزه عرضه میوه و تره‌بار در کردستان مشکلی وجود ندارد. با توجه به نزدیک شدن به ماه رمضان، خرما با قیمت مصوب برای تنظیم بازار در استان توزیع و عرضه می‌شود.

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری کردستان بیان کرد: اولویت ما در بازار میوه و تره‌بار کردستان اجرای طرح هوشمندسازی است، زیرا این مهم باعث یکسان‌سازی قیمت‌ها و پایش و نظارت کامل و دقیق بر میادین میوه و تره‌بار استان می‌شود.

وی افزود: باید زیرساخت‌ها را برای نظارت بر کنترل قیمت‌ها در بازار میوه و تره‌بار مهیا کنیم تحقق این مهم نیازمند همکاری و تعامل اتاق اصناف، اتحادیه میوه و تره‌بار با دستگاه‌های نظارتی ذی‌ربط است. ساماندهی بازار می‌تواند به کنترل قیمت‌ها و عرضه محصولات با کیفیت منجر شود و تحقق این مهم می‌تواند به رشد تولید و حمایت از کشاورزان و تحقق حقوق مصرف‌کنندگان کمک کند.

برچسب ها: کردستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار