مدیر مرکز بزرگ اسلامی وامام جمعه مسجد قبای مریوان گفت: حمله سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران به رژیم جعلی، کودک کش، جنایتکار و دشمن دیرینه اسلام، نوید اضمحلال رژیم صهیونیستی را درپی خواهد داشت.
کد خبر: ۱۱۶۲۶۵۲
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۸:۵۹ 15 April 2024

به گزارش تابناک کردستان، ماموستا امجد محمودی در گفتگو با ایسنا اظهار کرد: پاسخ به جنایتکاری رژیم غاصب وظیفه همه دولت‌های مسلمان است و پیشگام این انتقام جمهوری اسلامی ایران بود، امید است حاکم دولت‌های مسلمان درپی محکومیت بر روی کاغذ نباشند و حرکتی عملی ازجمله قطع روابط اقتصادی و سیاسی را درنظر داشته باشند.

وی بیان کرد: رژیم منحوس اسرائیل بیش از هفتاد سال است از هرگونه اقدام جهت بقای حکومت خود، با کشتن مردم مظلوم فلسطین و نیز ترور مستشاران نظامی جمهوری اسلامی ایران کوتاهی نکرده است.

ماموستا محمودی افزود: ما با هوشیاری فرزندان این مرزوبوم در ساخت انواع موشک‌های بالستیک و پهپاد‌های مجهز، قدرت ایجاد اختلال در رژیم صهیونیستی را بوجود آوردیم و نتیجه این دستاورد‌ها عقب نشینی بایدن از صحبت درمورد حمله نظامی به ایران بود.

مدیر مرکز بزرگ اسلامی مریوان با تقدیر از عملیات انتقام جویانه سپاه پاسداران از رژیم صهیونیستی افزود: جمهوری اسلامی ایران این پاسخ را وظیفه شرعی و ملی خود می‌داند.

برچسب ها: کردستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار