امام جمعه اراک:
نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی گفت: مشارکت آگاهانه و رای هدفمند مردم در انتخابات بیانگر پایبندی مردم به اصول و مبانی نظام اسلامی و عاملی برای خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان است.
کد خبر: ۱۱۵۶۶۰۴
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۸ 01 March 2024

به گزارش تابناک مرکزی،آیت‌الله «قربانعلی دری نجف‌آبادی» روز جمعه با حضور در پای صندوق اخذ رای شعبه سیار ۲۵۷ اراک در جمع خبرنگاران، افزود: حضور گسترده مردم در انتخابات تایید مجدد نظام اسلامی است و پیام آن به دشمنان قسم‌خورده انقلاب، ایستادگی در برابر تهدید، تحریم و حمایت قاطعانه از آرمان‌های امام راحل(ره) و تداوم راه شهیدان است.

وی ادامه داد: انتخابات از آثار و برکات انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی(ره) است که مردم با حضور آگاهانه در آن به بهترین شکل در تعیین سرنوشت کشور و تصمیم سازی‌های کلان مشارکت می‌کنند و این ویژگی و نعمت بزرگ، سرمایه‌ای ارزشمند است.

امام جمعه اراک ادامه داد: حضور آگاهانه و مدبرانه اقشار مختلف مردم در پای صندوق‌های رای و انتخاب افراد اصلح و پایبند به ارزش‌ها و آرمان‌های اسلامی و انقلابی برای مجلس قانون‌گذار، زمینه‌ساز توسعه همه جانبه میهن اسلامی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

آیت الله دری نجف‌آبادی تصریح کرد: مجلس شورای اسلامی رکن قانونگذاری نظام جمهوری اسلامی ایران است که وظیفه تصویب قوانین در تمام امور و تعیین حدود اختیارات مسئولان و حقوق مردم در چارچوب قانون اساسی را برعهده دارد و با اعمال نظارت بر اجرای قوانین و عملکرد مسئولان، تضمین‌کننده حسن جریان اداره امور کشور است.

وی گفت: انتظار است مردم استان مرکزی و کشور با حضور گسترده و با صلابت در پای صندوق‌های رای، یک‌بار دیگر حماسه عظیمی رقم زده و پشتیبانی خود را از نظام اسلامی به منصه ظهور بگذارند.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی اظهار کرد: افرادی که از سوی مردم به خانه ملت راه پیدا می‌کنند وظیفه دارند به پاس قدردانی از حضور مردم تمام وقت و فرصت خود را در راستای حل مسایل جامعه بکار گیرند و با برنامه‌ریزی در راستای ایجاد اشتغال پایدار و حل مشکلات جوانان دین خود را به نظام اسلامی و مردم همیشه در صحنه ادا کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار