معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان کردستان گفت: بیش از ۸۰ برنامه فرهنگی در حوزه جوانان به‌مناسبت هفته جوان در شهرستان‌های استان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۱۵۵۱۲۸
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۴ 19 February 2024

به گزارش تابناک کردستان، مجید آوج امروز (دوشنبه، ۳۰ بهمن ماه) در گفتگو با خبرنگاران، با تبریک ولادت حضرت علی‌اکبر (ع) و آغاز هفته جوان، اظهار کرد: با اعلام وزارت ورزش و جوانان امسال هفته جوان به‌دلیل همزمانی با انتخابات از امروز ۳۰ بهمن آغاز می‌شود و تا ششم بهمن ماه ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: هر سال به‌مناسبت گرامیداشت این ایام از سوی معاونت امور جوانان ویژه‌برنامه‌هایی در مرکز استان و دیگر شهرستان‌ها برگزار می‌شود. امسال در هفته جوان، معاونت امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان بیش از ۸۰ برنامه فرهنگی متنوع را در سراسر استان برگزار خواهد کرد.

او بیان کرد: شعار هفته جوان امسال «جوان ایرانی، پرچمدار پیشرفت» است و اجرای برنامه‌های فرهنگی نیز پیش‌بینی شده است.

وی به برگزاری جشنواره‌های ویژه جوانان کردستانی در این هفته اشاره کرد و گفت: همزمان با هفته جوان و با انتشار فراخوان عمومی در سراسر استان، جشنواره جوان شایسته با عنوان «جوانان برتر ایران زمین» ویژه جوانان کردستانی و با هدف معرفی جوانان موفق استان و شناسایی توانایی‌ها و استعداد‌های برتر آن‌ها در حوزه‌های مختلف برگزار خواهد شد.

آوج به برگزاری همایش «طرحی برای فردای بهتر، افق روشن کردستان» با حضور محمود انوشه به‌عنوان سخنران اشاره کرد و افزود: از مهمترین اهداف برگزاری این همایش، ایجاد روحیه امید و خودباوری در میان جوانان بود.

وی اضافه کرد: دوره‌های تخصصی و کلاس‌های مهارت‌آفرینی در راستای اشتغالزایی و کارآفرینی جوانان، برگزاری نشست‌های گفت‌وشنود جوانان با مسؤولان، برپایی ایستگاه صلواتی، برنامه‌های نشاط اجتماعی، برگزاری کارگاه‌هایی در راستای آموزش مهارت‌های زندگی و آموزش‌های قبل از ازدواج ویژه جوانان و ارائه خدمات مشاوره رایگان با حضور کارشناسان مشاوره ویژه جوانان از جمله مهم‌ترین فعالیت‌های در نظر گرفته‌شده هستند.

برچسب ها: کردستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار