رئیس عقیدتی سیاسی نیروی پدافند هوایی ارتش تاکید کرد؛
رئیس عقیدتی سیاسی نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: خانواده خاستگاه تولد و تکاثر انسانی، رمز و راز پایداری، ماندگاری بشریت و استحکام بخش ملاک‌ های اخلاقی و تربیتی برای فرزندان است.
کد خبر: ۱۱۵۴۱۱۹
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۱ 13 February 2024

به گزارش تابناک رضوی، حجت الاسلام والمسلمین محمد بهمن، زن را به عنوان محور و پایه ساختار خانواده برشمرد و اظهار کرد: فضای صمیمی تنها راه ساختن خانواده خوشبخت است که به نوبه خود نقش مهمی در امنیت روانی دارد و در زندگی تمام افراد جامعه نمود پیدا می‌کند.

رئیس عقیدتی سیاسی نیروی پدافند هوایی ارتش با بیان اینکه تشکیل خانواده مهم‌ترین وظیفه زن و مرد است، اذعان کرد: رعایت احترام متقابل، رازداری، وفاداری و صبوری پایه های زندگی را مستحکم و در دوام زندگی نقش موثری دارد.

حجت الاسلام والمسلمین سعید نصیر الاسلامی، معاون فرهنگی و تبلیغات سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران در ادامه به جایگاه خانواده در جامعه پرداخت و گفت: خانواده اساس و رکن اصلی جامعه هستند.

وی مهمترین نقش زن را تربیت سالم فرزندان دانست و بیان کرد: خانواده اساس و رکن اصلی جامعه است و تربیت نادرست در خانواده باعث ایجاد معضلات اجتماعی بسیاری در سطح جامعه می‌شود.

وی در پایان خاطر نشان کرد: جایگاه زنان در توسعه پایدار هیچ تفاوتی با مرد نداشته بلکه در برخی موارد یک پله بالاتر از مردان هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار